Re: Co czujecie myśląc o kimś, kogo kochaliście ?

From: "Brian" <b...@e...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co czujecie myśląc o kimś, kogo kochaliście ?
Date: Fri, 8 Dec 2000 20:06:28 +0100

Ok, wysyłam na listę.
Pozdrowienia.

Witaj Brian!
Mam prosbe, nie moge wysylac wiadomosci na psych. Nie wiem dlaczego. czy
moglbys umiescic odp. na liscie?:))
Dzieki,
A moze cos poradzisz?:))
Mada

Mimo ze uplynelo juz prawie rok odkad kazde z nas poszlo w inna strone, to
nie mozna definitywnie sie "wyzwolic" od tej kiedys bliskiej osoby. Ona
zawsze gdzies tam w podswiadomosci siedzi. Czasami przez dluzszy czas
blokuje miejsce na innych partnerow. Moze pisze o pierwszej prawdziwej
milosci... Chociaz mam osobe, ktora kocham, to troche nieuczciwe, ze
przemyka sie gdzies ten wymazywany z pamieci. Zaraz po naszym rozejsciu sie
widzialam w kazdym facecie tylko Jego. To cos na zasadzie porownywania
faceta do swojego ojca. Nie staram sie oszukiwac, tkwic w przeszlosci.
Trzeba umiec wyciagnac pozytywne wnioski z wczesniejszych zwiazkow, a nie
pograzac sie w tym, czego juz nie ma. A moze jest?:))
Mada