Re: Co dobrego na każdą okazję?

Data: 2004-09-14 10:20:52
Temat: Re: Co dobrego na każdą okazję?
Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl>

Użytkownik "Jini" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ci6hc4$hu6$1@nemesis.news.tpi.pl...
> mam pytanko - czy w Twoim przepisie na ciasto marchewkowe masz proszek do
> pieczenia i sodę?

Tak - dodaje jedno i drugie
Jakis czas temu podawalam przepis na ciasto, ktore pieke wg nabytego poczta
pantoflowa przepisu. Ktos upiekl wg receptury podanej przez Pascala i wg
mojej. I powiem neiskromnie, ze ta wstukana przeze mnie na grupe uznana byla
za lepsza do tego koniecznie polewa z serka homo..........

Ktoska

*Staram sie nie popelniac bledow ortograficznych, ani literowek. Jestem
niedoskonala, roztragniona dyslektyczka i pomio tych staran zdarzaja mi sie
gafy*