Co dobrego na mróz?

91. Data: 2014-01-26 19:52:10

Temat: Re: Co dobrego na mróz?
Od: "artustas" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj Kim Chi lub Lau Thai. Bo Tieu też niezła.
Chociaż one też są tylko namiastką instantów kupionych kiedyś w "Orientalu"

Cały temat aż mi smaku narobił, w pobliskiej Żabce zakupiłem właśnie LAU
THAI - fajna zupka i ma smak i jest dobrze pikantna :).

92. Data: 2014-01-28 19:21:42

Temat: Odp: Co dobrego na mróz?
Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli Vifon to tylko Złoty kurczak :)
>
> Pozdrawiam
> Paulinka

A sprobojcie kiedys zostawic w misce resztke niedojedzonej zupki Vifon -
chocby na 3 godzinki. Robi sie metny glut, ktory skutecznie zniecheca do
konsumpcji tejze...
Chociaz przyznac musze, ze chyba ze wszystkich dostepnych zup instant Vifon
jest najsmaczniejszy.

pozdrawiam
@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

93. Data: 2014-01-29 00:05:33

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.01.2014 00:07, Paulinka pisze:

> Jeśli Vifon to tylko Złoty kurczak :)

Tylko Kurczak Curry , choć już się popsuła - kiedyś była jebitnie ostra,
teraz jest głównie słona :/
Nie zmienia to jednakowoż faktu, że z tzw"zupek chińskich" nadal
najlepsza...
Porównywalny jest makaron smażony z Yakinoodles, ale tylko tradycyjny
japoński, tylko robić go cza ciut inaczej niż piszą na opakowaniu :D

--
Pozdrówki
Anai

94. Data: 2014-01-29 03:15:34

Temat: Re: Odp: Co dobrego na mróz?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 28 Jan 2014 19:21:42 +0100, @ napisał(a):

> A sprobojcie kiedys zostawic w misce resztke niedojedzonej zupki Vifon -
> chocby na 3 godzinki. Robi sie metny glut, ktory skutecznie zniecheca do
> konsumpcji tejze...

Hmmm, powiem szczerze, że nigdy tego nie jadłam, ale widząc, ze ludzie to
kupują, poważnie chciałam spróbować - teraz absolutnie już nie mam tego
zamiaru :-)
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

95. Data: 2014-01-29 03:16:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Jan 2014 00:05:33 +0100, Anai napisał(a):

> [...]
> Porównywalny jest makaron smażony z Yakinoodles, ale tylko tradycyjny
> japoński, tylko robić go cza ciut inaczej niż piszą na opakowaniu :D

Bo to wszystko jest robjone w Radomjuuu!
;-PPP

96. Data: 2014-01-29 06:47:25

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2014 03:16, Ikselka pisze:

> Bo to wszystko jest robjone w Radomjuuu!
> ;-PPP

Jadłam tez orydżinalne chińskie z chiń - nie wszystkie tył urywały...

97. Data: 2014-01-29 06:47:53

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2014 06:47, Anai pisze:

> Jadłam tez orydżinalne chińskie z chiń - nie wszystkie tył urywały...

z Chin (kurna) :D

98. Data: 2014-01-29 13:09:35

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anai" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
/.../
> Porównywalny jest makaron smażony z Yakinoodles, ale tylko tradycyjny
> japoński, tylko robić go cza ciut inaczej niż piszą na opakowaniu :D
==================
A jak ? bardzo prosze :-)
bp

99. Data: 2014-01-29 13:29:33

Temat: Re: Co dobrego na mr?z?
Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.01.2014 13:09, bulka paryska pisze:
> U?ytkownik "Anai" <a...@a...pl> napisa? w wiadomo?ci
> /.../
> ==================
> A jak ? bardzo prosze :-)
> bp

Zalać wodą i poczekać aż wypije całą.
Na patelni (woku) rozgrzać olej i podsmażyć spory kawałek (5-7cm)
posiekanego w drobne paski świeżego imbiru, po chwili dodać tak z połowę
średniej wielkości pokrojonego (jak lubisz) pora i ze 2 ząbki czosnku
(starte, przeciśnięte albo posiekane), zamieszać, dorzucić makaron i
smażyć jeszcze parę minut. Można doprawić cynamonem i ew. jeszcze
imbirem w proszku...
W/g mnie całkiem niezłe ;)

100. Data: 2014-01-29 13:50:13

Od: "bulka paryska" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (starte, przeciśnięte albo posiekane), zamieszać, dorzucić makaron i
> smażyć jeszcze parę minut. Można doprawić cynamonem i ew. jeszcze imbirem
Dziekuje !! (a jeszcze: wrzatkiem czy zimna ... ?)
bp,
ps: alez to sie zapowiada na uzalezniacz ...

Papryczki nadziewane serkiem - odzyskiwanie oliwy :-)
samo żółteczko
Zdrowe odżywianie się
sposób na przechowanie
Kompot sfermentował...