Re: Co na główny posiłek dnia?

Data: 2005-07-22 20:31:16
Temat: Re: Co na główny posiłek dnia?
Od: "jacenty" <s...@w...pl>

> Cóż mog?poleci?... może to co sam poleciłe?nowej koleżance na grupie
> kilka postów niżej...:
>
> "
> Przypal na patelni star?wkładk?z buta zimowego, zwi?w rulonik,
> opanieruj asfaltem a potem wrzu?na głęboki tłuszcz tylko taki stary
> zjełczały i spalony. Będzie TORTILLA ASFALT I to jest właśnie ten smak
> McDonalda czy innego kfc!
> Pozdrawiam ale nie zycz?smacznego
> "
> A tak poważnie to wystarczyło napisa?troszk?inaczej, bo to co napisałe?
> [...]

wrote Kri$P(a) Jacenta
Sorry Pani(e) wra?liwy(a) ja tu trfi? z prhm-p. A jak kto? si? nie zna na
smutnym humorze to i z googlami sobie nie pogada. Czy wszystko ma by?
powa?ne jak widomo?ci w TVN ? A co do szacunku to mam go du?o r¨Žwnie? dla
Sz. P. Kri$P.Czy nie lepiej wrzuci? co? na ruszt w mi?ym i weso?ym
towarzystwie, ni? patrze? t?po w blat sto?u i macha? ?ych? jak na galerze?
?l? g??bokie uk?ony pomimo mojej przypad?o?ci i mam nadziej? dalej mi?o
konwersowa?.
Pozdrawiam J