Re: Co na główny posiłek dnia?

Data: 2005-07-22 19:19:36
Temat: Re: Co na główny posiłek dnia?
Od: "Kri$" <u...@l...com>

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:dbqj72$oub$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Kłaniam Wszystkim
> Już południe minęło, słoneczko w dół sobie schodzi,
> a w brzuchu burczy jak diabli, kto mi dzisiaj dogodzi?
> Kiedy w lodówce pusto i nijak gnać po zakupy,
> Może mi ktoś poradzi jak z niczego zrobić gar zupy?
>
> Jacenty

Cóż mogę polecić.... może to co sam poleciłeś nowej koleżance na grupie
kilka postów niżej...:

"
Przypal na patelni starą wkładkę z buta zimowego, zwiń w rulonik, opanieruj
asfaltem a potem wrzuć na głęboki tłuszcz tylko taki stary zjełczały i
spalony. Będzie TORTILLA ASFALT I to jest właśnie ten smak McDonalda czy
innego kfc!
Pozdrawiam ale nie zyczę smacznego
"
A tak poważnie to wystarczyło napisać troszkę inaczej, bo to co napisałeś
świadczy o zupełnym braku szacunku dla osoby której odpisywałeś.
Odpowiadam z góry na to ce zechcesz napisać: Owszem istnieją GOOGLE ale nie
każdy widać potrafi z nich korzystać, więc po to wymyślono grupy
dyskusyjne... Jak masz odpowiadać takimi bzdurami to lepiej się powstrzymaj,
zachowując treść dla siebie :-)

Pozdrawiam ASFALTOWO
Kri$P
--