Re: Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.

Data: 2009-11-26 21:18:58
Temat: Re: Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

XL pisze:

> Całowanie w rączkę przypisuję zupełnie czemu innemu - uwielbieniu dla urody
> i płci, co.. uwielbiam :-)

Ja nie lubię, jak mnie uwielbia każdy facet, który czuje przymus
całowania w rękę. Działa to na mnie mniej więcej tak, jak gwiżdżący na
mnie budowlańcy.
Z wielką estymą traktują mnie moi wujowie, całują mnie rękę, ale to
zupełnie inna bajka niż obcy facet w skłonie czekający na moją rękę.

--

Paulinka