Re: Co przygotować na romantyczną kolację?

Data: 2006-08-17 15:03:05
Temat: Re: Co przygotować na romantyczną kolację?
Od: Elske <k...@n...o2.pl>

Moni|<a napisał(a):

> No właśnie ..........związek jest stabilny, kobieta oczekuje spotkania z tym
> facetem a to co zanajdzie sie na talerzu to sprawa drugorzędna i jedynie
> miły dodatek do całości - więc nie rozumiem całego tego zamiesznia pod
> tytułem "romantyczna kolacja", można cos ciekawego przygotować ale nie dajmy
> sie zwariować!

Jak Ty nic nie rozumiesz. "Zwykłe" to ona ma na co dzień. Teraz Groover
chce ją poczęstować "niezwykłym". Być może są osoby, dla których sam
fakt, że facet staje przy kuchni jest wystarczająco niezwykłym powodem
do zachwytów, ale to już raczej nie te czasy.
BTW strasznie nieromantyczna jesteś :(.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*