Re: Co robic....?

From: "Greg" <o...@f...sos.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co robic....?
Date: Tue, 4 Mar 2003 23:45:56 +0100

"Mariko" w news:b436fb$iua$1@news.zetosa.com.pl napisał(a):

Uwaga - bede dosc ironiczny. Nie cztaj jesli Ci to nie w smak :-)

> Byc moze boli ja moja uprzejmosc w stosunku do innych,

Zapewne ;-)

> Jedyne, co jest uciazliwe, to fakt, ze jestem postrzegana
> jako osoba niemal idealna,

Tragedia! ;-)

> w stylu: gdybys byla na miejscu...

To swiadczy o tym, ze jestes uwazana za osobe idealna? Ciekawe ;-P

> Chcialabym byc jak najlepsza osoba,

Ale wkurza Cie gdy ludzie postrzegaja Cie jako kogos niemal idealnego? ;-)

> Tak sie zastanawiam, ile jeszcze wytrzymam duszenie w
> sobie zalu, zlosci, smutku... Bo dotychczas bylam wesola -
> maska na twarz i bylo dobrze.

No wlasnie... Ty chcesz byc jak najlepsza osoba, czy tylko na taka
wygladac? Bo jesli to pierwsze to nie rozumiem skad te maski.

> Chyba przyszlam tu po to, zeby otrzymac jakies slowa
> wsparcia, rady...

No to ze mnie pociechy miec raczej nie bedziesz ;-P Wybacz, ale chce byc z
Toba szczery... Gdy Cie czytam odnosze wrazenie jakbys kreowala sie na
kogos prawie idealnego. Jakbys uwazala, ze jestes super i nalezy Ci sie za
to nagroda, a tymczasem nikt nie potrafi docenic jaka Ty jestes dobra i
tylko kopniaki zbierasz. Tak... ja jestem kolejnym, ktory Cie bez powodu
kopie. Ty przeciez nie zrobilas mi nic zlego wiec dlaczego sie czepiam? Ja
po prostu pisze jak to widze. To jest tylko moj punkt widzenia, inni
przedstawia swoje (a Ty wybierzesz te, ktore uznasz za OK). Pocieszki na
pewno tez dostaniesz :-)

> Jesli kogos ten post zdenerwowal - to przepraszam...

A to nie do mnie w takim razie ;-)

> Po prostu - nie wiem, co robic...

Po prostu zyj :-) Nie staraj sie uszczesliwiac ludzi, bo to co jest
szczesciem dla Ciebie nie musi byc szczesciem dla innych. Wyrzadzisz
niedzwiedzia przysluge i bedziesz sie dziwic dlaczego nikt wdziecznosci Ci
okazac nie chce. Uszczesliwiaj siebie. Jesli przy okazji uszczesliwisz
innych to OK. Jesli nie to trudno - wszystkim nie dogodzisz.

"Swoim szczesciem chce nakarmic... calutki swiat... zdziwiony tak"
Ale niewielu potrafi wyjadac cukier z cukiernicy pelnymi lyzeczkami. Moze
stanac w gardle takie karmienie ;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.