Re: Co sądzicie o garnkach ze stali nierdz ewnej?

Data: 2015-08-16 19:52:05
Temat: Re: Co sądzicie o garnkach ze stali nierdz ewnej?
Od: "Pszemol" <P...@P...com>

"Wiesiaczek" <W...@v...pl> wrote in message
news:mqqibo$hfs$1@node2.news.atman.pl...

> Bo upał jak chuj a Ty zadajesz durne pytania.
> Do tego jebana wektra odcięła mi bezpodstawnie internet i teraz ja muszę
> udowadniać, że im zapłaciłem.
> Wysłałem im kurwom kopie przelewów, oni stwierdzili e-mailem, że mam
> nadpłatę a ta pizda od telefonu twierdzi, że dział windykacji to zupełnie
> inna sprawa i ona gówno może zrobić, więc nie może z powrotem włączyć
> usługi.
> Mało?

:-))
No przykro mi, ale na mnie nie musisz się wyżywać :-)

A wracając do meritum sprawy - moim celem nie jest "błysnąć".
Raczej szukam odpowiedzi na intrygujące mnie pytania...
Zwykle ciekaw jestem nie tylko co gdzie działa ale również
tego JAK działa i DLACZEGO działa. Taka już wada inżyniera.

Czasem pytam więc grupowiczów dających tu rady aby robić
tak czy inaczej czy wiedzą DLACZEGO trzeba robić tak czy
inaczej, ale niektórzy odbierają to jako wyraz powątpiewania
czy kpin zamiast uwierzyć, że szczerze mnie to interesuje.