Re: Co w słoiki do obiadu?

From: XL <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Co w słoiki do obiadu?
Date: Mon, 17 Aug 2009 21:43:53 +0200

Dnia Mon, 17 Aug 2009 19:03:36 +0200, medea napisał(a):

> Jakie sałatki, mieszanki dajecie w słoiki, żeby były potem jako dodatek
> do obiadu? Najlepiej, żeby było to coś prostego do przygotowania. Ja
> zwykle robiłam sałatkę podobną do szwedzkiej, czyli ogórki, papryka,
> cebula, marchew w plasterkach w zalewie octowej. Chciałabym jednak coś
> urozmaicić. Ogórki chili odpadają, bo zbyt pikantne.
>
> Ewa

Borówki i żurawiny. Dla dziecka najzdrowsze. Z gruszkami lepsze, niż same.
Leczo w słoikach - takie bez mięsa ani kiełbasy, oczywiście. Tzn papryka,
cebula, poddusić na oleju, wrzucić pomidory bez skórki, lekko poddusić,
doprawić, zamykać w słoje, pasteryzować 20 minut. Świetne jako jarzynka.
Pomidory pelati. Po wylożeniu na salayterkę posypać cebulką - mniam, jak
świeże i w dodatku przemycona świeża cebula, zimą nieoceniona.

--

Ikselka.