Co z tym jajem?

141. Data: 2015-04-17 15:29:05

Temat: Re: Co z tym jajem?
Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 16 Apr 2015 17:51:46 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2015-04-16 08:24, obywatel bbjk uprzejmie donosi:

> Najlepsze lekarstwo na żołądek: Jagermeister.

Albo Gammel Dansk :)

M.

142. Data: 2015-04-17 16:13:33

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 o 09:01, bbjk pisze:

> Strona fatalna, ale słodycze pyszne. Oni sprzedają też w Inter Marche,
> ale nie wiem, czy we wszystkich.

Przede wszystkim w ogóle nie widzę na stronie tych krówek, więc będzie
mi trudno je wypatrzeć w sklepie. A 30dag wysyłkowo chyba nie warto kupować.

> Ciekawa jestem Twojej opinii.

Jak tylko uda mi się je gdziekolwiek dostać, to nie omieszkam podzielić
się wrażeniami.

Ewa

143. Data: 2015-04-17 16:20:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na to jest prosta nalewka na zielonych orzechach włoskich, a nie
> jakieś skomplikowane mikstury.

Będąc w zeszłym roku w Szwarcwaldzie, wyczytałam w przewodniku, że
koniecznie trzeba spróbować nalewki na orzechach laskowych, którą
serwują w górskich schroniskach. A żem w trunkach nieobyta napaliłam się
na nią bardzo, spodziewając się czegoś słodkiego i aromatycznego.
Wielkie było moje rozczarowanie, kiedy podali mi czystą wódę (pewnie z
50% miała albo i więcej), w której aromatu orzechów dowąchać ani
dosmakować się nie mogłam. Na szczęście miałam komu oddać mój kieliszek.

Ewa

144. Data: 2015-04-17 17:06:42

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 o 16:13, FEniks pisze:

> Przede wszystkim w ogóle nie widzę na stronie tych krówek, więc będzie
> mi trudno je wypatrzeć w sklepie. A 30dag wysyłkowo chyba nie warto
> kupować.

Podeślij na priv adres, to Co wyślę na spróbkę.
--

B.

145. Data: 2015-04-17 17:08:18

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup
a.pl...

[...]

***************************
Jak będziesz tam jeszcze to popróbuj trunku o nazwie (spolszczonej, ale
wiernie) "Paliwo rakietowe dla czarownic" albo (stoi przede mną) Wassergeist
von Radaufall :) Po pierwszym totalny odlot, po drugim powrót pod chłodne
bryzgi wodospadu. :)
Acha, najpewniejsze są w Bad Harzburg..
pozdr
Stefan

146. Data: 2015-04-17 17:26:35

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 o 17:06, bbjk pisze:

> Podeślij na priv adres, to Co wyślę na spróbkę.

Co=Ci.
B.

147. Data: 2015-04-17 17:42:54

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> [...]
> aromatu orzechów dowąchać ani dosmakować się nie mogłam.
> Na szczęście miałam komu oddać mój kieliszek.

Może to taką orzechówkę miewał kapitan Sznabl w Brusce, i po nią
posyłał Szwejka feldkurat Otto Katz dla doprowadzenia żołądka do
porządku? Im dalej na północ, tym mniej słodko. Takie można odnieść
wrażenie. Słodka jest orzechówka dalmacka. Orahovica, bo tam się po
stokrotkowemu pisze. Oczywiście na rakiji, ale nie zawsze tak mocna.
I nie na samych orzechach, choć one dominują, reszta to dodatki.
Z ciekawszych, to jest tam kawa w ziarenkach. Robią ludzie po domach,
ale można też kupić w sklepie w butelce. Dobrze się pije z cytryną.
Aromatyczna.

Jarek

--
-- Przyniosłem, proszę pana feldkurata, zamiast dwóch butelek orzechówki
i takiej, jaką pije pan kapitan Sznabl, od razu pięć, żeby w domu był

148. Data: 2015-04-18 13:02:54

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Podeślij na priv adres, to Co wyślę na spróbkę.

Poszło. :-)

Ewa

149. Data: 2015-04-18 13:09:50

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-17 o 17:08, Stefan pisze:

> Jak będziesz tam jeszcze

Kiedyś na pewno, bo są tam cudowne miejsca.

> to popróbuj trunku o nazwie (spolszczonej, ale wiernie) "Paliwo
> rakietowe dla czarownic" albo (stoi przede mną) Wassergeist von
> Radaufall :)

Jeśli to coś w stylu tej orzechówki, to chyba się nie skuszę.
Zdecydowanie wolę ichnie słodycze - szwarcwaldzki tort i czekoladki z
małych cukierenek. Nie wspominając o szynce. ;)

> Po pierwszym totalny odlot, po drugim powrót pod chłodne bryzgi
> wodospadu. :)

Pod wodospadem można całkiem nietypowo odlecieć, wylegując się na
wielkich drewnianych leżakach i wystawiając twarz na delikatną mgiełkę
wody. Do tego odlotu nie trzeba żadnych innych środków odurzających. ;)

Ewa

150. Data: 2015-04-18 13:13:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciekawszych, to jest tam kawa w ziarenkach. Robią ludzie po domach,
> ale można też kupić w sklepie w butelce. Dobrze się pije z cytryną.

Kusi Pan tak tą Dalmacją, że zaczęłam się zastanawiać, czy nie wybrać
się tam na wakacje. Jakieś konkretne miejsce (miejscowość) poleciłby Pan?

Ewa

swięta swięta i ...
Dobry palnik do karmelizacji
Wielkanoc!
Czy z mąki owsianej wyjdzie chleb?
Ikselko!! Zakupiłem sem syropa klonowego