Re: Co zrobić z karkówki?

Data: 2006-09-30 12:58:49
Temat: Re: Co zrobić z karkówki?
Od: "R@blinka" <r...@o...eu>

> Robię literówki, ponieważ nie mam MS Office i przegapiam... Tu mnie już
> odsądzili za te błędy od wykształcenia...

no cóż, każdemu się zdarza przy szybkim pisaniu coś innego
wcisnąć...

> Co do kuchni - matki (większość) nie uczą córek nawet tego, co same
> umieją. Inna sprawa - córki nie chcą się uczyć, a później przychodzi proza
> życia...

a tutasj to się zgadzam w obu przypadkach.
Są takie matki co pozwalają córkom łaskawie, obrać ziemniaki
albo pozmywac gary i to od czasu do czasu... wyrządzając im
tym samym ogromną krzywdę!

A córki... Jak to córki mają inne sprawy na głowie...
randki, dyskoteki, szkoła... więc z drugiej strony też nie
ma się co dziwić.

> A przecież gotowanie to frajda

Oczywiście że tak! :-)

> a mycie garów to doskonałe odprężenie od
> codziennej nerwówki.

Oj nie dla mnie... może czasami

> Co więcej, nauczone za młodu daje mnóstwo czasu na
> dzieci, męża, a przede wszystkim dla samej siebie.

Zależy jeszcze co się przygotowuje... Jak jakieś
skomplikowane to niestety nie...
Ale to chyba po prostu trzeba lubić... wtedy ten czas
spędzony w kuchni można uznać za dobrze wykorzystany, choć
są i tacy którzy uważają że to czas zmarnowany...

> Masz problem lub będziesz miała - pisz na priv - odpowiem na grupie...

Dzięki, na razie nie mam wiekszych problemów. Za to z chęcią
czytam Twoje kulinarne posty za każdym razem dowiadując się
czegoś nowego...

Pozdrówka