Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

181. Data: 2015-02-27 11:27:42

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 18:15, Ikselka pisze:

> O ile na tym papierze na samym wstępie będzie gwarancja (pod sankcją
> odszkodowania i finansowania ew. leczenia), że jak zaszczepię, to NIE
> zachoruje.

Czy ty, debilko, masz chociaż maturę?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

182. Data: 2015-02-27 11:33:22

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.02.2015 22:21, Ikselka pisze:

> Dziubasku, TE dane nie są publikowane, w odróżnieniu od propagandy sukcesu
> szczepień :->

Oczywiście. Spisek. Ale TY masz dostęp do tych ściśle utajnionych
danych. I do wyników sekcji kosmity z Roswell.

Ktoś ma jeszcze wątpliwości, że ta kretynka powinna zostać
ubezwłasnowolniona?

183. Data: 2015-02-27 11:49:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Feb 2015 21:33:34 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> jasne . Nie są publikowane i dlatego je znasz.

Byc moze nie zrozumiałes mojego tekstu...
Możesz przeczytać go jeszcze raz i odpowiedziec na SWOJE pytanie...?
I prosze - bez Macierewiczowania...

--

XL
pewni siebie.

184. Data: 2015-02-27 11:56:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 11:27:42 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Czy ty, debilko, masz chociaż maturę?

Mam, i sporo wyżej. Mam też dobrych prawników. I właśnie z powyższych
powodów takiego durnego papieru MNIE nikt nie podsunie - bo oświeconemu
człowiekowi nie da się wcisnąć takiej ściemy jak gwarancja skuteczności
szczepionek; natomiast całej ciemnej części populacji jak najbardziej się
ją wciska, czego jesteś namacalnym dowodem.

--

XL
pewni siebie.

185. Data: 2015-02-27 12:03:12

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2015 11:56, Ikselka pisze:

> Mam, i sporo wyżej.

To chyba za dawanie dupy na lewo i prawo, a nie za uczciwą wiedzę. W
świecie rzeczywistym 100% gwarancji nie istnieje.

186. Data: 2015-02-27 12:15:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 11:33:22 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Ktoś ma jeszcze wątpliwości, że ta kretynka powinna zostać
> ubezwłasnowolniona?

Jak na razie - sam jesteś ubezwłasnowolniony, kretynie, i to na WŁASNE
życzenie, i TO jest właśnie szczyt kretynizmu:

1:44:22
http://tiny.pl/qbvhk

--

XL
pewni siebie.

187. Data: 2015-02-27 12:19:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 12:03:12 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> To chyba za dawanie dupy na lewo i prawo, a nie za uczciwą wiedzę. W
> świecie rzeczywistym 100% gwarancji nie istnieje.

Debilu, nie wiem, kto cię uczył, ale to on tobie d... dawał, bo niczego
innego ci nie dał - ani wiedzy, ani wychowania, chamie.

--

XL
pewni siebie.

188. Data: 2015-02-27 12:50:32

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 23:24, glob pisze:
> FEniks

> Masz już kłopoty z czytaniem, odpocznij sobie.
>
> Ewa
>

> Nie mam, oni powtarzają niemal dosłownie kłamstwa z internetu.

Glob, za bardzo patrzysz w internet, a za mało masz własnych dzieci.

189. Data: 2015-02-27 13:33:50

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-26 o 21:01, Pszemol pisze:
> "zażółcony" <r...@c...op.pl> wrote in message

> Na czym ta wybiórczość polega?

> Jak widzisz błąd to go popraw. Na tym polega siła Wikipedii.

Nie widzę błędu, tylko informację, która zastanawia,
czyli jeszcze raz:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Gru%C5%BAlica_cz%C5%82o
wieka

- ważną metodą u ludzi jest również prowadzenie akcji szczepień
szczepionką BCG. Szczepionka ta nie daje całkowitej skuteczności -
szacuje się ją na ok. 80% i więcej w przypadku ciężkich postaci u
dzieci, natomiast skuteczność ochrony przed płucną postacią u dorosłych
jest zmienna i mieści się w przedziale od 0 do 80%.
**!**>> Efektywność szczepionki spada dodatkowo tam, gdzie mykobakterie
są słabiej rozpowszechnione. Z tego powodu w USA nie zaleca się rutynowo
wszystkim ludziom szczepienia, z wyjątkiem osób, które spełniają
specyficzne kryteria <<**!**

190. Data: 2015-02-27 14:28:23

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.02.2015 12:19, Ikselka pisze:

> Debilu, nie wiem, kto cię uczył, ale to on tobie d... dawał, bo niczego
> innego ci nie dał - ani wiedzy, ani wychowania, chamie.

Przyganił kocioł garnkowi.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?