Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

261. Data: 2015-03-01 14:47:51

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 12:26, m4rkiz pisze:
> "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message
>
> szczepiacy mnie na sile srodkami nie tylko nie gwarantujacymi
> bezpieczenstwa
> szczepionemu ale nawet nie gwarantujacymi odpornosci (ktorej dlugosci
> nawet w przypadkach zakonczonych sukcesem nie da sie czesto jednoznacznie
> okreslic)tez powinni byc stosownie traktowani

Gwarancję możesz dostać tylko na jedno - że kiedyś wreszcie umrzesz i
świat stanie się dzięki temu odrobinę lepszy.

> w historii ludzkosci bylo od cholery kretynskich pomyslow (ktore okazaly
> sie kretynskie dopiero z perspektywy czasu) zebym nie musial sie nawet
> sekundy zastanawiac zanim wysle wszystkich faszyzujacych prorokow postepu
> w twoim stylu w cholere

Szczepionki są znane i testowane od wieków.

I od początku debile tobie podobni robili panikę.

Ot taki przykład "twórczości" jakiegoś twojego prekursora:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/T
he_cow_pock.jpg

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

262. Data: 2015-03-01 14:52:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 1 Mar 2015 14:43:36 +0100, m4rkiz napisał(a):

> chyba ze poprostu liczysz ze na ciebie i twoje dzieci nie
> trafi, w koncu szansa mala

Ba, tylko i wyłącznie na takim założeniu się opiera.
--

XL
pewni siebie.

263. Data: 2015-03-01 14:53:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 Mar 2015 12:59:46 GMT, Budzik napisał(a):

> Tak oczywiscie, zaczyna się Macierewiczowanie...

Lepiej być manipulowanym i uniknąć poczucia bycia dupkiem przez z-dupczenie
siłą całej
reszty?
--

XL
pewni siebie.

264. Data: 2015-03-01 14:55:30

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 12:41, m4rkiz pisze:
> "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
>
> cytuj, moze byc w lenglydzu
> czy tez sie wymigasz bo czytales... NIC a nie jakiekolwiek badania?

http://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1111/j.1365-22
14.2006.00655.x/abstract;jsessionid=B7664692C3676B50
587D6C1FC7E5E4B4.f02t04
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17168158
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16919130
http://en.wikipedia.org/wiki/Andrew_Wakefield

"On 28 January 2010, a five-member statutory tribunal of the GMC found
three dozen charges proved, including four counts of dishonesty and 12
counts involving the abuse of developmentally challenged children.[12]
The panel ruled that Wakefield had "failed in his duties as a
responsible consultant", acted both against the interests of his
patients, and "dishonestly and irresponsibly" in his published
research.[13][14][15] The Lancet immediately and fully retracted his
1998 publication on the basis of the GMC's findings, noting that
elements of the manuscript had been falsified.[16] The Lancet's
editor-in-chief Richard Horton said the paper was "utterly false" and
that the journal had been "deceived".[17] Three months later, Wakefield
was struck off the Medical Register in May 2010, with a statement
identifying deliberate falsification in The Lancet research,[18] and is
barred from practising medicine in the UK.[19]

In January 2011, an editorial accompanying an article by Brian Deer in
BMJ identified Wakefield's work as an "elaborate fraud".[1][20][21] In a
follow-up article,[22] Deer said that Wakefield had planned to launch a
venture on the back of an MMR vaccination scare that would profit from
new medical tests and "litigation driven testing".[23] In November 2011,
yet another report in BMJ[24] revealed original raw data indicating
that, contrary to Wakefield's claims in The Lancet, children in his
research did not have inflammatory bowel disease.[25][26]"

> mam jednostkowy wyrazny przypadek dziecka ktore z normalnego zdrowego

Cóż, powołując się na jednostkowe przypadki można dowodzić, że skakanie
z samolotu bez spadochronu nie grozi śmiercią.

> 17 miesiecznego malucha zmienilo sie nie do poznania w mniej niz tydzien

Z powodu...?

> nie mam wiedzy

Ano właśnie. Nie masz wiedzy.

[ciach]

> tak, tyle ze czasem lepiej milczec, zwlaszcza jezeli ma sie zamiar udawac
> ze czytalo sie na temat szczepien cos wiecej niz byle newsa na onecie,

Dlaczego zatem się nie zamkniesz?

[ciach]

> nie zawiodlem sie

Na swoim braku rozumu?

265. Data: 2015-03-01 14:58:22

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 13:39, niebieski pisze:

> Jakbym Niesiołowskiego słyszał.
>
> To nie brednie, tylko woja niewiedza.
>
> http://bez-recepty.pgf.com.pl/index.php?co=artyk&id_
artyk=691

Nie zrozumiałeś, tępaku.

Bredniami było określenie "takie same autorytety".

Upuszczanie krwi nie było poparte ŻADNĄ wiedzą. Szczepionki mają za sobą
wiedzę rzetelną - zasadę ich działania, testy oraz wieki praktycznych badań.

266. Data: 2015-03-01 14:59:22

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 13:36, m4rkiz pisze:

[ciach spiskowy bełkot kretyna]

Ale masz jakieś wsparcie?

267. Data: 2015-03-01 15:00:55

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie dobre rozwiązanie.
> Wyemigruj tam, gdzie kretyni twojego pokroju mają wolność chorowania na co
> tylko zechcą.
> A teraz poproszę o dane potwierdzające twoje kretyńskie twierdzenie.

niestety z radykalnymi fanatykami postepu nie ma sensu dyskutowac

jezeli kiedys okaze sie ze szczepienia spowodowowaly ewolucje patogenow
ktore nastepnie zdziesiatkuja ludzkosc badz wyniknie dowolny inny problem
podobnego klaibru to przeciez i tak nie nauczy ludzi zeby nie zapieprzac
na granicy postepu, mozliwosci technologicznych, szprycujac sie ze
wszystkich stron preparatami badanymi nedzne ulamki pokolen

dla ustalenia uwagi, nawet obecnie zyjacy cywile byli wykorzystywani
bez swojej wiedzy w "kolebce demokracji" ;) do badania nad tym jak
rakotworcze jest wdychanie ciezkich metali przez armie (i nie tylko)

http://en.wikipedia.org/wiki/Unethical_human_experim
entation_in_the_United_States

ale przeciez dzis nic podobnego do tego nie moze sie zdazyc a rzady
obronia nas przed korporacjami... i chorobami...

szczerze wspolczuje, EOT

--
http://db.org.pl/

268. Data: 2015-03-01 15:06:20

Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

> W dniu 01.03.2015 o 13:36, m4rkiz pisze:
> [ciach spiskowy bełkot kretyna]
> Ale masz jakieś wsparcie?

http://en.wikipedia.org/wiki/Unethical_human_experim
entation_in_the_United_States

ale ciebie nikt nie przekona przeciez ze biale jest biale...

--
http://db.org.pl/

269. Data: 2015-03-01 15:08:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 01 Mar 2015 14:58:22 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Szczepionki mają za sobą
> wiedzę rzetelną - zasadę ich działania, testy oraz wieki praktycznych badań.

Zwłaszcza te "praktyczne badania" są "rzetelne" - ciekawe, ilu pozwolono
umrzeć - zarazajac ich najpierw i NIE szczepiąc, a ilu zarażono i
zaszczepiono :->

Pewien młody lekarz-ginekolog chciał sie habilitować w radośnie wymyślonym
przez siebie temacie "Wpływ ciąży na regresję nowotworu szyjki macicy".
Jego rodzony ojciec, znany polski lekarz z ogromnym naukowym dorobkiem, w
te słowy się do niego dezwał: "Ty durniu jeden, a jak ty niby badania
przeprowadzisz? - będziesz obserwował rozwój raka u kontrolnej grupy
ciężarnych i ich nie będziesz leczył?"

No i to okreslenie należy się tobie, durniu.

--

XL
pewni siebie.

270. Data: 2015-03-01 15:09:11

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.03.2015 o 15:00, m4rkiz pisze:

> niestety z radykalnymi fanatykami postepu nie ma sensu dyskutowac

Aha. Spierdala na pierwsze "Sprawdzam!".

Znaczy się - blefujesz. Czyli kłamiesz.

CBDO

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?