Cos dla naszego przyglupa XL [cross]

481. Data: 2015-03-04 10:12:52

Temat: Re: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

> To jest chyba jedyne możliwe działanie leków homeopatycznych.

Ale czy nie warte rozważenia? Bo ze skutecznością farmaceutyków bywa
różnie i zazwyczaj ze skutkami ubocznymi dla organizmu podczas gdy woda
jest powszechnie dostępna i na dodatek pożyteczna. :-)

Ale wracając do meritum; nie można skonstruować sensownej terapii bez
zagłębienia się w filozofię życia i zdefiniowania PRZYCZYNY chorób.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

482. Data: 2015-03-04 10:14:39

Temat: Re: Cos dla XL [cross]
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

W dniu 04.03.2015 09:02, Ghost pisze:

>Bingo.

Ojej

483. Data: 2015-03-04 10:18:54

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa pisze:

> Cóż, jeśli ktoś ma urojoną chorobę to urojony "lek" może być na nią
> skuteczny - tak samo jak na wymyślonego smoka działa równie wymyślony
> magiczny miecz ;)
>
> Niemniej jednak jest to leczenia syfa pudrem - hipochondrii nie należy
> leczyć dostarczając fikcyjne "leki" (i przy okazji okradając frajera)
> tylko naprawiając jego psychikę.

To na ile jest rozwinięta (zaawansowana) choroba ciała zależy od tego
jakim uszkodzeniom uległa psyche. Według mnie wszelka dolegliwość
psychiczna ma swój początek w ZAKAZie, który jest najmniej oczywista a
zarazem najbardziej perfidną formą przemocy, którą jeden człowiek
(rodzic) może zaserwować drugiemu człowiekowi (dziecku), który w dodatku
jest od niego całkowicie uzależniony.

484. Data: 2015-03-04 10:34:22

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

> [...]
> funkcjonuje wirus - abstrahując na razie na czym polega jego działanie -
> uniemożliwiający osiągnięcie przez informację stanu oczekiwanego to
> powinien się on również ujawniać w deformacji formy materialnej.
>
> Idąc dalej konsekwentnie tym tropem dojdziemy do tego, że choroby ciała
> fizycznego są skutkami chorób umysłowych, a właściwie jednej choroby
> wspólnej dla wszystkich organizmów żywych. Tę filozofię prezentowałem w
> równoległym wątku zatytułowanym "Wiedza, Świadomość i koniec
> Determinizmu". Zapraszam do zapoznania się z tym.

Nie dziękuje.
Wole podejscie naukowe.

485. Data: 2015-03-04 10:39:43

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

> Nie dziękuje.
> Wole podejscie naukowe.

Filozofia to też nauka chociaż kiedyś, jako "ścisłemu umysłowi"
inżyniera, wydawała mi się wielce nieciekawa. Na wszystko przychodzi
jednak pora. :-)

486. Data: 2015-03-04 10:51:23

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 10:34, Budzik pisze:

> Nie dziękuje.
> Wole podejscie naukowe.

Jak widać ten podejrzewany o pedofilię osobnik jest też "chrześcijańskim
'naukowcem'" lub podobnym oszołomem, który nowotwory leczyłby
"zamawianiem" czy innymi czarami.

Sterylizacja, sterylizacja, sterylizacja.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

487. Data: 2015-03-04 10:52:11

Temat: Re: Odp: Cos dla naszego przyglupa XL [cross]
Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Bo prasa z założenia (komercyjność) jest sprzedajna. Ja nie jestem
> komercyjnym medium :->

a do Fucktu byś się nadawała. Masz talent do wymyślania bzdur oderwanych
od rzeczywistości

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

488. Data: 2015-03-04 10:59:29

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

> Ale czy nie warte rozważenia?

Jeżeli producenci homeopatii wykaza skutecznosc badaniac to byc moze.
Ale chyba nie w odwrotnej kolejnosci...

489. Data: 2015-03-04 11:08:40

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Budzik wrote:

> Użytkownik LeoTar L...@w...pl ...

> To jest chyba jedyne mozliwe działanie leków homeopatycznych.

nie, ale przede wszystkim lekarz homeaopata poświęca pacjentowi dużo
więcej czasu niż ten w przychodni i zbiera dużo więcej bardziej
szczegółowych informacji.

490. Data: 2015-03-04 11:39:06

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

masti pisze:

> nie, ale przede wszystkim lekarz homeaopata poświęca pacjentowi dużo
> więcej czasu niż ten w przychodni i zbiera dużo więcej bardziej
> szczegółowych informacji.

Dokładnie. Tak samo postępują praktykujący tradycyjną medycynę chińską,
którzy, podobnie jak homeopaci, zbierają informacje o psychice
człowieka. Nasz "tradycyjna" czyli materialistyczna medycyna
"zapomniała" o tym, że świat, a w nim wszystko co żyje, ma naturę
dualną. Że wszystko co materialne ma swoją duszę (albo informację,
energię). Wniknięcie w pierwiastek niematerialny wymaga znacznie więcej
zachodu i wyobraźni aniżeli dość prosta, wizualna ocena stanu materii.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

Zabieranie dzieci to już nagminny proceder!
Przywalić im maks!
Oskar dla IDY
A co ze sterylizacją lub przymusową aborcją dla menelstwa?
2+2=?