Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków

From: Animka <a...@t...wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Coś elektrycznego do tarcia ziemnieków
Date: Fri, 18 Nov 2016 21:51:54 +0100

W dniu 2016-11-18 o 21:39, FEniks pisze:

> A ja właśnie kupiłam maszynkę do mielenia mięsa Zelmer, do której
> dodają tarcze do tarcia sałatek, w tym jedną do przecierania. Na pewno
> nadałaby się do ścierania ziemniaków na placki ziemniaczane.

Mam chyba taką samą, ale nie przypominam sobie, żebym miała jakieś
tarcze. Przez remont mieszkania nie wiem gdzie co schowałam. Raczej moja
maszynka nie ma tarczy. Zakłada się na ten robot/podstawę normalnie
maszynkę do mielenia mięsa lub inną część do mielenia np. marchewki.
Jest jeszcze dzbanek do robienia koktaili. Podstawę odwraca się na inną
stronę i zakłada dzbanek. Aha: Jest jeszcze jakaś częśc do robienia
kiełbas we flak.

--
animka