Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"

Data: 2007-08-19 18:20:06
Temat: Re: "Cukrzyca ma związek z niedoborem witaminy B1"
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>

Użytkownik "wirgo" <k...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fa9l61$b7j$1@news.onet.pl...

> I jeszzce jedno, zapomnialamwczesniej dodac. We wczesniejszych postach
> m.in. z watku o tluszczach dla dzieci odsadzasz od czci i wiary pieczywo
> pelnoziarniste, warzywa i owoce. Czy ja sie myle czy jednak
> cytrusy to owoce a groch bob i fasola to warzywa...?

? To był cytat artykułu. Nie łapię o co Ci biega.

> cytat z poprzedniego watku:
>
> Taki perelek w Twoich postach jest wiecej, ale nie chce mi sie juz szukac
> :)

No ale wycięłaś istotny kontekst mojej wypowiedzi.
A brzmiała ona tak:

"Problem w tym, że wszelkie publikacje, poradniki,
programy TV stale propagują "owoce i warzywa", ewentualnie produkty
zbożowe (pełnoziarniste). Nawet programy i akcje żywieniowe dla dzieci
są pod znakiem "warzyw i owoców". A tłuszcze jakoś dziwnie się przemilcza,
co najwyżej dobre notowania ma tylko oliwka. Czyżby nadmierny lęk mediów
przed zniesławieniem (?)
Chodzi mi przegięcie w obecnej propagandzie. Dobrze więc, że czasem
pojawia się jakiś artykuł przypominający, że tłuszcze w diecie dzieci
także są potrzebne."

Czy możesz wyjaśnić czego tu nie rozumiesz?

Krystyna
--
...Bo jeżeli opowiadałeś historię jaką usłyszała twoja ciotka po szwagrze
u fryzjerki której prababki szwagier znał lekarza którego kolega leczył