Re: Cytryna do herbaty.

From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Cytryna do herbaty.
Date: Tue, 23 Jan 2018 21:09:22 +0100

>Spróbuj zamiast cytryny dać miód.
>Ale ja i tak preferuje jako dodatek do herbaty smakowo-odpornościowy
>wzbogacić taką cytrynę z miodem przy pomocy pigwy (pokrojonej w cienkie i
>nie za duże plasterki) w ilości porównywalnej z cytryną oraz imbir w
>cieniutkich plasterkach, w ilości około 1/4 porcji cytryny.

W pełni się zgadzam. Ale Ikselkowa propozycja zbyt skomplikowana, za
pracowita.

Ja lubię dobrą herbatkę, ale robię to prościej:
1.Ważna jest woda, powinna być odpowiednio uzdatniona, odpowiednio - znaczy
zależnie od okolicy.
Czasem wystarczy filtrowanie, czasem filtrowanie popszedzić należy
odstaniem, i oczywiście są inne metody,
ale woda ma być dobra, nisko.zmineralizowana.
2 . Sama herbata. Ja lubię zieloną. Jest w czym wybierać. Są z dodatkami.
Byle dodatkiem nie była opuncja :).
3. Miodu oczywiście łyżeczkę. Jaki - to zależy od stanu aury (smog- lipowy,
grypa - gryczany, żołądek - żepakowy), a najczęście zwykły wielokwiatowy,
byle polski.
4 . Cytrynka - ważna dojżałość, i konserwowanie, by d... nie swędziała.
Ma być mocno dojżała, można by nawet napisać, prawie nadpsuta.

Po zalaniu wżątkiem , odczekać, to też bardzo miły element picia herbaty.
No i na końcu należy się delektować.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)