Re: Cząber i Bazylia

Data: 2003-08-29 09:59:40
Temat: Re: Cząber i Bazylia
Od: "Dunia" <d...@n...net>

Sabinka napisala:

>A suszylas? Bo jak mowilam mieta suszona samemu zupelnie ma inny
>aromat niz kupiona.

Ja suszylam w tym roku, z czystej ciekawosci :)
Jest tak: trzeba ja suszyc bardzo krotko, bo liscie szybko staja sie
ciemnobrazowe i aromat znika :( najlepiej, kiedy liscie sa jeszcze zielone, ale
juz suche.

>Poza tym mi czasami pasuje wlasnie suszona bazylia choc przepadam
>tylko za zielona.

Ja tez tak mam czasem - zielona bywa niekiedy dla mnie zbyt intensywna :)

Swoja droga - tyle mam tej bazylii teraz na tarasie, ze juz nie wiem, co z nia
robic. Ilez mozna pesto jesc ;)

Dunia
z dwiema wielkimi donicami bazylii ;)
archiwum i przeszukiwanie newsów