Re: Czereśnie

Data: 2003-07-07 16:36:46
Temat: Re: Czereśnie
Od: "Czarek Gmyz" <g...@p...onet.pl>

Użytkownik "Busia" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
news:bec6eq$2tn$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Może ma ktoś pomysł, jak zużytkować wiadro czereśni?
> Przeglądałam archiwum, kilka przepisów wychwyciłam, typy omlet z
> czereśniami, ciasto z czereśniami i galaretką. A może ma ktoś przepis na
coś
> innego, co mogę jeszcze z tego zrobić. Może w słoiki do późniejszego
> wykorzystania?
> pozdrawiam wszystkich
> Busia

Polecam bardzo pieczenie drobiowe w czeresianiach. Innymi slowy kurczak w
czeresniach, a jeszcze lepiej piers indycza. Robi sie jak normalna pieczeń -
troche mąki z przyprawami (tymianek, rozmaryn, ogolnie rzecz biorac tzw.
Prowansja) w której obtaczamy miesko i obsamazany w bardzo gorącym tłuszczu
ze wszystkich stron. Potem mięsko do brytfanny i kiedy zacznie miękąć
dodajemy owoc i pieczemy jeszcze prze kwadrans. temperatura ok. 200 stopni
cały czas. Podejmy z ryzem
Czarek