Re: Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?

Data: 2005-01-23 14:11:31
Temat: Re: Czy ciasteczka Kruszyny mozna z maslem?
Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl>

Użytkownik "Aretkka" napisała:

> Napisz proszę, jakie Ci wyjdą. Korci mnie by je zrobić! Ale kilku paniom
> się NIE
> udały, więc też boje się klapy :-(

A mogę ja? ;-) Właśnie wyciągnęłam z piekarnika drugą blachę. Ciasto
zrobiłam w robocie (czas 1 minuta) i schowałam do lodówki na około godzinkę.
Nie bardzo wyobrażałam sobie jego wałkowanie, bo jak tylko troche sie
ociepliło to robiło sie klejące, a więc szybko urywałam kawałki, formowałam
w rękach kulke, a z niech placuszek i ukladalam na blache (na papier). Potem
placuszki smarowalam konfiturą (rabarbarowo-waniliowa) i składałam na pół.
Do piekarnika 200 stopni - okolo 15 minut i byly rumiane. Cieple posypalam
cukrem pudrem.
Przy pierwszej blaszce troche konfitury mi wypłynęło, ale dlatego ze
smarowalam duzo i po calym placku (i tak wyszly pyszne, nie mialo to
znaczenia), a przy drugiej juz dawalam nadzienie tak jak do pierogów i lekko
zamknelam brzegi i juz bylo ok.

Bierz sie za robotę, bo warto ;-)

Zastanawiam się tylko czy moja dwulatka moze je zjadac, bo uzylam mocnego
piwa. Jak myslicie?

--
Małgorzatka