Re: Czy jest coś przeciw grzybom?

Newsgroups: pl.rec.ogrody
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Czy jest coś przeciw grzybom?
<lm9cqa$8ns$1@news.vectranet.pl> <lm9dmt$c50$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<lm9tj5$t0k$1@node1.news.atman.pl>
<s...@f...lasek.waw.pl> <ln8529$ega$1@dont-email.me>
<s...@f...lasek.waw.pl> <lna6d0$dg6$1@dont-email.me>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1stn4eziavee5$.75j71xu76tqk.dlg@40tude.net> <lnc68k$frj$1@dont-email.me>
<1tievs6z7je0y$.1skp0hjw5l18t$.dlg@40tude.net>
<lndb2r$vql$1@dont-email.me> <d6a997vumoti$.cj1dm129tzxz$.dlg@40tude.net>
<3ecyo7u3xvdv$.gfwm0p3vh66r$.dlg@40tude.net> <lnk41v$b5k$1@dont-email.me>
Date: Sun, 15 Jun 2014 17:38:20 +0200

Pan Pszemol napisał:

> [...]
90790.html

> Czy ja wiem...
> 17 tysięcy/mies GBP na stanowisku kierowniczym dla tak dużego projektu?
> To są stawki które nie wzbudzają dużych emocji w Europie Zachodniej.

To by wychodziło sto funtów za godzinę. Za niestresującą robotę
na świeżym powietrzu w dobrym towarzystwie taka stawka godna jest
rozważenia. Szansa dożycia dziewięćdziesiątki też w tych warunkach
większa, niż przy kierowaniu gromadą biurowych ścigantów.

Trzy niedziele temu w całej Europie wielkie emocje wzbudzał wyścig
do kilkuset stanowisk za mniej niż połowę tej stawki.

Niestety, to wszystko nieprawda. Te 17 tysięcy Jejmość daje na rok,
nie na miesiąc (artykuły na ten temat w brytyjskiej prasie wyguglać
łatwo).

> Poza tym...
> Czy oni sobie kpiny robią z tym zastrzeżeniem "bez użycia maszyn"?
> Czy oni oczekują że on te hektary trawników będzie zębami przycinał?
> I dziwią się, że mało chętnych się zgłosiło... przecież taki ogrodnik na
> ostrzenie zębów co tydzień więcej wyda niż zarobi od skąpej królowej! :-)

Mam wrażenie, że nie chodzi o strzyżenie trawników. Bardziej o ręczne
usuwanie listków rozmaitych stokrotek, zanim nie wyrosną z nich potężne
osty.

Jarek

--
Na planecie Małego Księcia były ziarna straszliwe. Ziarna baobabu. Zakażony
był nimi cały grunt. A kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest za późno i