Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest Re: Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest

Re: Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest

Data: 2012-03-28 19:52:35
Temat: Re: Czy miał ktoś też problemy ze zgrzewarką do folii Silvercrest
Od: Anai <a...@g...pl>

W dniu 28.03.2012 20:43, Ikselka pisze:

> Owszem, był :-(
> Ale masło i czekolada oraz swery żółte i pleśniowe u nich nadal relatywnie
> tanie.
... ale ja nie o tym ;)
Wytłumaczę jak chłop krowie na rowie... (jak czasem mawia mój TŻ)
Chodziło mi o reklamę - teraz jest mądry wybór (czy coś w ten deseń),
wcześniej było hasło: Lidl jest tani...
- być może zabójczość serów z linka Bbjk spowodowana była ich wyjątkowo
niską ceną i wynikającą z niej (również) niską jakością... ;)

Anai

*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
***** http://photo-of-anai.gu.ma/ *****
"Tylko pokłady bezinteresownego skurwysyństwa mają nieograniczone
możliwości regeneracyjne."