Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?

From: b...@d...com.pl (Herbatka)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Date: 5 Jan 2001 22:00:00 +0100

From: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl>
To: p...@n...pl <p...@n...pl>
Date: 5 stycznia 2001 21:38

>Użytkownik "Herbatka" <b...@d...com.pl> napisał

> Przepraszam to moja wina... Przeze mnie tu przyszli...

Chwila, chwila Joanno, chyba sie zagalopowalas "ONi" byli tu duzo wczesniej
zanim zaczelas sie udzielac na grupie, wiec nie wlewaj sobie, ze to przez
Ciebie. "Oni" sa tak samo czlonkami tej grupy jak miesozercy - piszac o
"wegetarianskiej krucjacie" nie mialam na mysli obecnosci wegetarian na
grupie, lecz jedynie to, ze ostatnio coraz czesciej na tematy tu sie
pojawiajace wegetarianie zaczynaja odpowiadac przez pryzmat ideologiczny,
praktycznie odbiegajac od tematu - vide watki o rosole i ostrygach. Piszac
o "wegetarianskiej krucjacie" bynajmniej nie mialam na mysli tej calej
afery, ktora rozpetalas, bo tu akurat uwazam, ze Puszkowicze maja racje -
ale obiecalam sobie, ze nie bede sie wdawac w pyskowki wiec nie wdaje sie.

>Dobrze jest myśleć, że się je mięso, a nie zwierzątka...
Moze i tak, ja staram sie nie oszukiwac samej siebie - jem zwierzeta i
potrafie je zabijac, to czesc mojej natury - nie musi sie to wszystkim
podobac.
Rany boskie, znowu totalne OT - a moze bysmy cos upichcili zamiast drzec
koty ?
Herbatka

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia