Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?

Data: 2001-01-07 21:20:01
Temat: Re: Czy rosol /wywar/ na miesie jest zdrowy?
Od: "Horrendum" <h...@w...pl>

No, bez wątpienia wspólczesne wędliny to sztuka oszustwa - a nie każdego
stać i nie każdy ma tyle zapału, aby mieć własne gospodarstwo na domowy
uzytek :))) Tym niemniej, przewaga mięsą "w tym temacie" jest jedna - jest
więcej profesjonalnych firm, które trują, ale zdrowo - w przypadku warzyw
jest to nielkontrolowane, bo zarobek za mały, aby sie komuś chciało - ergo
na placu kupujemy marchewkę nie wiadomo skąd i z cyzm, ale jak kupimy np.
pooędiwcę n Morlin, to już nawet dokładny gatunek opiszą i miejsce hodowli.
I zapewne nie kłamia, bo przy tej skali biznesu się nie opłaca.

H.

Użytkownik Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...pw.edu.pl...

> dzieki! rozumiem ze to sie tczylo mnie.
> ale pociesz sie, to samo mysle o miesozercach ;-p

> oki :-)
> wiesz, trudniej naszpikowac czym marchewke niz np. miesne wyroby typu
> kielbasa, parowki(!), kotlety do hamburgerow (oszczedze wam szczegulow,
> ktore wiekszosc z was zreszta pewnie i tak zna. a i ewa ostatnio cos
> napomknela na ten temat). i jednoczesnie potrzebuja wiecej roznych .....
no