Re: Czy rozpuszczone dzieci są uzależnione od rodziców?

From: "bary" <f...@k...net.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy rozpuszczone dzieci są uzależnione od rodziców?
Date: Fri, 1 Dec 2000 00:53:56 +0100

> do nich podejscie. Szczerze to nie wyobrazam sobie, aby nie rozpuscic
> dziecka... Gdy sie tego nie robi, to sie chyba jego nie kocha.

A to inne rozpuszczanie to jak? ;)
Nie wiem co to znaczy rozpuszczać... być może się kiedyś dowiem... ale
nie sądzę, abym się zbytnio przejmował 'rozpuszczaniem'...
To jakieś takie wytłumaczenie dlaczego dziecko jest wredne?
No cóż oczywiście widziałem takie dzieciaki, ale raczej nie analizowałem
przyczyn ich postępowania po za pogonią za sado-maso- dziwnymi potrzebami
bycia akceptowanym... aż do bólu... (znaczy się budzić respekt) i tym co
robią głupi dorośli tylko w bardziej bezmyślny sposób....

Takie dziecko ma uczucia, ale nie potrafi się uwolnić od 'skażonego'
sposobu patrzenia na życie... które mu serwują chociażby rówieśnicy.. i
pobłażliwi dorośli...
Nie mówię tego z praktyki... ale dzieci genialnie karykaturują
dorosłych, a dorośli to co uważają za dorosłość... Błędne koło ;)

j...