Re: Czy to zasługuje na komentarz?

Data: 2008-03-09 18:35:50
Temat: Re: Czy to zasługuje na komentarz?
Od: "tomek wilicki" <j...@N...gazeta.pl>

mrmool <m...@i...pl> napisał(a):

> nikogo nie wyzwałem - poddaje jedynie w wątpliwość Twoje zdanie

juz teraz widze, ze raczej nie podyskutujemy...

> mam

nie wstydz sie

> nie podam - może Ty podasz? ;-) nie masz takowych? ;-)
> tak myślałem

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9359807?ordinalpo
s=4&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_Result
sPanel.Pubmed_RVDocSum

http://auspace.athabascau.ca:8080/dspace/handle/2149
/1463 (tu nie jestem
pewien czy nie pomyliłem artykułów, chodzi o te statystyki z których wynika,
że pacjenci którzy odmówili podjęcia terapii przeciw nowotworom żyją średnio
dłużej niż ci którzy się zgodzili)

cos jeszcze?