Re: Czy zmywać makijaż???

Data: 2003-12-02 22:07:28
Temat: Re: Czy zmywać makijaż???
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl>

Olik wrote:
> Użytkownik "Ligeia" <e...@p...com.pl> napisał w wiadomości
>
> OK. Biore to pod uwagę. Zawsze mi sie wydawało, że lepiej
> jest oczyscic twarz z wszelkich zabrudzen, tluszczu itd. w > ciagu dnia.
To teraz nie wiem, czy nie za czesto przecieram > tonikiem..

Właśnie, co za dużo to niezdrowo. :-) Ja tu kiedyś pisałam o bibułkach
matujących, które są dobrym rozwiązaniem w takich sytuacjach.

> Same blizny nie sa glebokie i znikna z czasem. Musze
> najpierw skutecznie wyleczyc tradzik. Juz nie moge sie
> doczekac kiedy bede mogla wyjsc z mieszkania bez "tapety"

Jak miałam 15 lat, to miałam na czole pryszcze. Nie był to trądzik, tylko
kilka pryszczy, ale niestety dosyć sporych i przez to widocznych. Czuałam
się wtedy podobnie jak Ty. Potem jak już cera mi się wyleczyła, przez długi
czas nie mogłam się przemóc żeby wyjść z domu bez make-upu. ;-) Mimo iż w
zasadzie nic ten make-up już nie dawał jeśli chodzi o krycie, bo nie było co
kryć. Jednak powstała jakaś taka dziwna blokada psychiczna, nawet nie
wiedziałam, że coś takiego może mieć miejsce. A jak już poszłam bez tego
makijażu, to odnosiłam wrażenie, że wszyscy się na mnie patrzą i czułam się
przy tym tak, jakbym wyszła z domu goła. ;-)))

> Peelingu kwasem nie chce robic. Zbieram na oczyszczanie
> cery u kosmetyczki.

Ale nie wiem, czy samo czyszczenie Ci pomoże. Myślę, że czyszczenie to
dopiero początek. A najwięcej da Ci wizyta u dermatologa.

--
Ligeia