Czym ... ślady po naklejce na lodówce

31. Data: 2006-09-03 22:25:11

Temat: Re: Czym ... ślady po naklejce na lodówce
Od: "DJ" <b...@t...jest.fajnie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:wlalos-FBB3C7.19080103092006@news.gazeta.pl...

> Więc przyjmij do wiadomości, że ma też liczne inne zastosowania.

Pansrawisty nie przegadasz. Jest jak gówno, zawse wypływa na wierzch.

Pozdr
DJ

32. Data: 2006-09-04 08:08:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wladyslaw Los" <w...@o...pl> wrote in message

> Więc przyjmij do wiadomości, że ma też liczne inne zastosowania.

Pewnie - pryskam sobie dłonie ubrudzone smarami, farbą, sadzami, smołami, a
następnie zmywam pastą BHP, gdy nie ma WD40 to równie dobry jest borolej
http://www.trampoliny.pl/oleje.html jako zmywacz.

33. Data: 2006-09-04 08:50:41

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <edgmts$5fp$1@atlantis.news.tpi.pl>,
"Panslavista" <p...@w...pl> wrote:

> [...]
> następnie zmywam pastą BHP, gdy nie ma WD40 to równie dobry jest borolej

Widzę, że zaczynasz powoli coś rozumieć.

Władysław

34. Data: 2006-09-04 10:16:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> In article <edgmts$5fp$1@atlantis.news.tpi.pl>,
> "Panslavista" <p...@w...pl> wrote:
>
> mości, że ma też liczne inne zastosowania.

> Widzę, że zaczynasz powoli coś rozumieć.

To nie tak. Ja nie wymieniałem wszystkich zastosowań, ale temu komus
poradziłem zmywacz - alkohol izopropylowy na który przeważająca ilość
plastików nie reaguje zmatowieniem.

35. Data: 2006-09-04 13:45:45

Od: "Mizar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "WoJu" <j...@p...wytnij-to.fm> wrote in message

> Juz po gwaracji. Label Remover. Label Killer i takie tam - w sklepach z
> artykułami komputerowymi i biurowymi.

po co??

benzynka ekstrakcyjna za 2.50 ;-)

36. Data: 2006-09-04 13:46:13

Od: "Mizar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

37. Data: 2006-09-04 13:46:20

Od: "Mizar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

38. Data: 2006-09-04 13:46:57

Od: "Mizar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

39. Data: 2006-09-04 13:47:09

Od: "Mizar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kaskA" <k...@g...net> napisał w wiadomości
s.com...

WoJu napisał(a):
> Witam.
> Jak w temacie... Czym usunąć fabrycnie naklejoną nalepke z danymi
> technicznymi lodóki (a wlasciwie resztki kleju, które po niej pozosttały).

sprobuj popryskac lakierem do wlosow
brzmi dziwnie,
nie sprawdzalam osobiscie, ale ma dzialac

40. Data: 2006-09-04 13:47:34

Od: "Mizar" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "WoJu" <j...@p...wytnij-to.fm> wrote in message

> http://www.capslock.pl/produkty/_label_remover_300ml
/16
> http://sklep.avt.pl/go/_search/full_search.php?searc
h_query_words=Label&search_by=name

po co??

benzynka ekstrakcyjna za 2.50 ;-)

wena mi padla:(
Co zrobić z karkówki?
KTO CHCE PRZEPISY NA...
DO...
Czy i ewentualnie jak zrobić indyka na dziko ( pierś ).