Re: Czyżby Irek pojecia o meksykanskiej kuchni nie mial?

Data: 2002-04-28 14:52:44
Temat: Re: Czyżby Irek pojecia o meksykanskiej kuchni nie mial?
Od: Art[Gruby]@icbleu.org (Art Plazewski.)

"Irek Zablocki" <i...@w...de> wrote:

>To szybko. Wiecej juz nie pomoge, do do El Paso mam dalej niz do Essen. Ale
>Art der Dicke bedzie wiedzial. Podaj skladniki na liste a pewnie i
>meksykoluby sie zglosza. Nastepna dostawa w polowie maja.
>
>Irek

Chili powder ( bo suponuje ze o nim to mowa) mozesz zazyc do
wszystkiego...:
salatek ,jajecznicy,wolowiny,ptastwa domowego,kielbas przeroznych a
smakowitych,zupek (tylko sie nie przejezycz he he he) makaronow i
sosow z nim zwiazanych ,marynat przed grillem a glownie do fasoli....
Art der Dicke ;-))))

Art(Gruby).
Abyssus abyssum invocat.