[DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego

181. Data: 2004-02-26 12:19:03

Temat: Re: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź sobie oblicz, ile -- w kaloriach, kilokaloriach
> czy megakaloriach, jak wolisz -- węgla kamiennego trzeba spalić do
ogrzania
> 1000 m^3

czy czlowiek ma objetosc 1000m3? a poza tym ktos normalny je wegiel?

>i potem sam siebie zapytaj, czy jeśli zjadłbyś tą ilość węgla, to
> czy Twój organizm będzie coś z tych Mcal miał.

nic by nie mial bo by sie udusil :(

Jurek

182. Data: 2004-02-26 12:22:40

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> Napisz mi gdzie szukałeś, abym nie szukał już w tych samych miejscach.

Nie chcę cię manipulowac ;)

Slawek

183. Data: 2004-02-26 12:23:55

Temat: Odp: [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> nie mowimy o cukrze(generalnie) ale o fruktozie

ok, nie wydaje mi się po prostu szczególnie dziwne skoro
nerki są na wylocie układu pokarmowego, ale nie
ma żadnych danych

> jestesmy rowniez potomkami wszystkozercow ;)

tak jak i tych którzy rozmnażali się bez opamiętania
i prowadzili nieustające wojny ;)

> a roslinki :(

nie będę powielał tego co napisał Ci Marcin na grupie DO

> to nie my (opty) potrzebujemy dowodow, bo po co? skoro cos dziala to nie
> potrzeba powolywania super ekip to swtierdzenia ze dzial. To anty opty
> powinno zalezec na "rozrobieniu" tego "dowodu" ze DO nie jest takie zle ,
> jak co niektorzy chca to widziec

to po co się robi te wszystkie strony z tymi artykułami, linkami?

> :)))))))))))) ale z Ciebie kawalarz!

a w czym problem poważnie nie kapuje?

> gdybym byl "delikatny" psychicznie (jak francuski piesek) to juz bym sie
> obrazil

no to do prawdy nie rozumiem czemu nie dostrzegasz błędów u JK?

> zdaje sie obaj robimy to samo

jesteśmy uparci

> jak odpowiem to napiszesz?

nie obiecuje, bo już mam trochę dość grup,
poza tym taki opis to dość dużo pracy

> fajnie! czekam

ok ale nie dziś ;) (złośliwi nazywają mnie dojutrkiem)

> no i o to chodzi. Ale jezeli spozywanie wylacznie pokarmu roslinnego jest
> tak bezpieczne, to dla czego slyszy sie wypowiedzi lekarzy i dietetykow ze
> to nie jest bezpieczna dieta, nie znaja sie?

W dyskusji okazuje się, że nie mają jakiś konkretnych argumentów.
Na dzień dzisiejszy jest zielone światło dla wegetarianizmu,
to też trwało, zobaczymy co będzie dalej.

> ale gdzie DrJK napisal ze to ATP jest dostarczany przez krew ?

dostarczany przez co w takim razie?

> jezeli pytasz ile czasu (w sekundach , minutach , godzinach) trwa
> wytworzenie nowych grup ATP , to nie mam bladego pojecia :(

błyskawicznie, jeśli tylko jest paliwo (Anna podawała jakie)

> jest zuzywany na miejscu (miesien tez czlowiek), a mozg jak dostanie
> "surowce" to "sam se zrobi"

jeśli dostanie energię a nie ATP z mięśni

> powtarzam! masz racje (juz to pisalem) nie da sie zjesc ATP

Czyli masz jeszcze zastrzeżenia do punktu białkowego[2] i ATP w mózgu z mięśni[4]

pozdrawiam Chaciur

184. Data: 2004-02-26 12:24:01

Temat: Re: Tomasz zastanawia sie nad zmianą sali, [DO] Błędy Jana Kwaśniewskiego
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał
>
> Powiedz mi czy w masle , smietanie, serach czy zoltkach znajde te 1-2%
> nienasyconych kwasów tłuszczowych ?

Znajdziesz więcej

Slawek

185. Data: 2004-02-26 12:42:44

Od: "jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ok, nie wydaje mi się po prostu szczególnie dziwne skoro
> nerki są na wylocie układu pokarmowego, ale nie
> ma żadnych danych

no wlasnie NA WYLOCIE/lub jak kto woli na koncu, czy widzisz ta subtelna
roznice?

> tak jak i tych którzy rozmnażali się bez opamiętania
> i prowadzili nieustające wojny ;)

nasza swiadomosc daje sznase wyboru tego co dobre, a nie powielania bledow

> nie będę powielał tego co napisał Ci Marcin na grupie DO

ale to oznacza ze wspolczucie dla zjadanego zatrzymuje sie w jakims punkcie,
i jakie sa tego wyznaczniki?. Albo albo!

> to po co się robi te wszystkie strony z tymi artykułami, linkami?

bo np. jest taki Chaciur ktory "miesza" (bez urazy!) ;)

> a w czym problem poważnie nie kapuje?

bo nie ma ogolno swiatowej mafi/masoneri/czy czego tam chcesz, ale sa
gigantyczne grupy ineteresow, tu gra idzie o miliardy miliardow, a to duzo,
i sumienie nawet juz nie kwiczy w koncie

> no to do prawdy nie rozumiem czemu nie dostrzegasz błędów u JK?

zgodzilismy sie w jednym punkcie, w innych widzisz cos czego nie ma

> jesteśmy uparci

na to wyglada

> nie obiecuje, bo już mam trochę dość grup,
> poza tym taki opis to dość dużo pracy
> ok ale nie dziś ;) (złośliwi nazywają mnie dojutrkiem)

czasem trzeba zlapac oddech, rozumiem ;)

> W dyskusji okazuje się, że nie mają jakiś konkretnych argumentów.
> Na dzień dzisiejszy jest zielone światło dla wegetarianizmu,
> to też trwało, zobaczymy co będzie dalej.

wegetarianizm wywalczyl sobie miejsce pod sloncem, nic innego nie robia
opty. A to ze autorytety( w tym wypadku dietetycy i lekarze) nie moga dojsc
do ladu miedzy soba to juz inna sprawa

> dostarczany przez co w takim razie?

mitochondrie

> błyskawicznie, jeśli tylko jest paliwo (Anna podawała jakie)

jakie paliwo to ja wiem, ile czasu ( s, m , h) tego nie wiem a le na pewno
nie uzyl bym terminu blyskawicznie

> jeśli dostanie energię a nie ATP z mięśni

skladniki do "produkcji" ATP i tu jest pies pogrzebany! bo chyba nie
twierdzisz ze w mozgu jest sklad zapasow na czarna godzine?

> Czyli masz jeszcze zastrzeżenia do punktu białkowego[2] i ATP w mózgu z
mięśni[4]

oj Chaciur, Ty moze jednak zrob sobie przerwe! ;)))

Jurek

186. Data: 2004-02-26 12:59:10

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur wrote:
> ok, nie wydaje mi się po prostu szczególnie dziwne skoro
> nerki są na wylocie układu pokarmowego, ale nie
> ma żadnych danych

A mnie sie zawsze wydawalo ze moczowego i nie na wylocie a na poczatku.Hafsa

187. Data: 2004-02-26 13:22:26

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie chcę cię manipulowac ;)

:))))))))))))))))))))))

Krystyna

188. Data: 2004-02-26 13:32:13

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*">
>
> to chyba jest troszke bardziej skomplikowane , według mnie to ludzie
> którzy z uporem trzymaja się antytłuszczowej doktryny , niestety
> najczęściej bez efektu :( nie mogą znieść myśli że jednak mogą cos robić
> zle i w momencie pojawienia się osób którym udało sie wyrwac z tej
> antytłuszczowej obsesji , atakuja ich z przedziwną zaciekłością ;(
> ,dlatego że właśnie zmiana własnych upodobań kulinarnych musiałaby
> oznaczać przyznanie racji innym trendom i to jest pewnie nie do zniesienia
> dla przeciętnego Polaka :(

Dokładnie.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]

Dawanie rad zawsze jest błędem, ale danie dobrej rady
nigdy ci już nie zostanie przebaczone. Oscar Wilde

189. Data: 2004-02-26 13:37:02

Od: "annaklay " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <a...@n...www> napisał(a):

> A mnie sie zawsze wydawalo ze moczowego i nie na wylocie a na
poczatku.Hafsa

Dobre Hafsa:-) Wielu ludziom wiele sie wydaje, dlatego jednak warto
dokladnie wiedziec;-)
poz. anna

190. Data: 2004-02-26 13:38:25

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-26 12:47, Użytkownik Tomasz napisał:

> Czy mozesz mi to nieco przyblizyc, jak moj organizm nasladuje biochemicznie
> glodowke jesli dostarczam mu tyle pozywienia że nie musi mnie sam zjadac.

Anna zrobi to lepiej ode mnie, ja dopiero raczkuję w tym temacie.

Pozdrawiam,
Karola

Indeks glikemiczny a poziom glukozy?
odżywianie wewnętrzne - proszę o "pomoc"
Moja waga...
no kochani dziś tlusty czwartek co robimy ??
dieta :)