Re: DZieci w bloku dla emerytów

Data: 2006-04-28 20:00:04
Temat: Re: DZieci w bloku dla emerytów
Od: "Szpilka \(Sylvja\)" <s...@t...pl>

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
news:44526239$0$22582$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Na ich psyche to nie wiem. Na Twoim komforcie psychicznym prędzej. Nigdy
> nie wiadomo, kiedy dziecko wyskoczy z tekstem "jak nie <tu dowolna
> zachcianka>, to powiem <babci, pani w przedszkolu, koleżankom, whatever>
> co robiłaś na stole z tatusiem". Nie, to wcale nie jest urban legend,
> dzieci tak mają ;-))

No to musze zacząć uważać. Moje starsze całkiem niedawno się tak
konkretnie rozgadało. Jeszcze coś wygada w pędzie słowotoku swego :-)

> A wiesz, każdy wybiera to, do czego mu bliżej. Ja bym chyba wolała
> cykliczny sex niż cykliczny remont ;-))

No w sumie ja też :-) Do wszelakich remontów to mi daleko bo chata
dosyć nowa. Ale kurcze kto wie, jak ci moi sąsiedzi tak się będą dalej
sexić, to mi razem z wanną na głowę zlecą. I wtedy remont murowany. :-)

> Najwyższy czas wyłączyć usenet i zacząć się weekendować ;-)

Rzekła Agnieszka i odpisała na posta :-D

Sylwia