Re: Dalej plujcie na lekarzy;)

Data: 2006-09-13 21:31:32
Temat: Re: Dalej plujcie na lekarzy;)
Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

> Świetnie. A lekarz rezydent dostaje 1200 miesięcznie i ma kilkanaście
> obowiązkowych kursów specjalizacyjnych rocznie. Obowiązkowych, ale sam
> sobie musi za nie zapłacić. Bez sponsora.
A koszują ile te kursy?

A nauczyciel jak zaczyna prace to najniższą krajową dostaje a też się
dokształcać musi

> Prywatny? Nie, nie dali. Trzeba go opłacać, za pieniążki. Sprzęt też do
> niego za pieniążki zakupić. Nieprawdopodobne, co?

Pisałem o gabinecie w państwowej przychodni w którym pobierana jest opłata
jak za prywatne
Dalej twierdzisz że nie dali? No pech. Amoże nikt poza mną i nie zauważył
braku kolejek do państowego gabinetu w którym przyjmuje się prywatnie?
Zwidy mam? Do jakiego lekarza się udać ?

--
PawełJ