Zrobili nowe - cos, jak Avatora a ja pamietam to tak:

41. Data: 2010-01-24 14:39:53

Temat: Re: Dalej w temacie - czyli, nie na temat:
Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bełkot, bezsens, pieniactwo że bezsens jest sensem, to po prostu
> bezsens, nie rozumiesz, że to co piszesz nie ma sensu.
> Jeśli ja napiszę zdanie, = ala podniocona zgniotła kota wstrętem, bo
> gotowała jarkowi kartofla w toalecie=
> To powiesz= zdanie nie ma sensu, więc ja ci mówię piszesz właśnie
> taki bezsens.

Napisałem konkretny post:
cytat:
> czy wiesz, że tylko dlatego nie mam odwagi z Tobą dyskutować?
>
> kiwiko

:-)
Dlatego, że:
1) Mam swoją koncepcję "przebudowy wyobrażeń";
2) Poszukuję "języka do świadomości" dla uważnych;
3) Piszę różne definicje;
4) Odróżniam JEST od ISTNIEJE;
5) Nie spotkałem nikogo, kto to potrafi;
6) Pomiędzy słowami Stan (Kovalsky) i stan (przestrzeni) zachodzi
podobieństwo;
7) Inne nienapisane.
:-)
PS. Człowiek nowej epoki *homo konkretus rex* uzasadnia swoje
poglądy, bowiem to poglądy własne, a nie cudze zapożyczone
jako syntaktyka, a nie semantyka bez uzasadnienia prawdziwości
treści (desygnatów). ;)

"Myślę i potrafię uzasadnić o czym i jak myślę
- więc jestem człowiekiem".

Era niedomówień, półsłówek, nowomowy, pomówień, orzekania itd
a więc era postmodernizmu - odchodzi do lamusa historii i jest to
na szczęście emergrentna, ewolucyjna konieczność - siła wyższa. :)

Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸
/koniec cytatu

A Ty cierpiący na alefię urojeniową anonimie, orzekłeś w odpowiedzi
na ten post, że to bełkot, ale...
ale nie umiesz uzasadnić swojego pieniaczego przezwiska.
Wiesz już dlaczego jesteś chory na alefię urojeniową i po czym
to poznać? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

42. Data: 2010-01-24 14:57:32

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Sty, 18:27, narciasz <n...@g...com> wrote:
> [...]
Shakespeare''a.http://pl.wikipedia.org/wiki/Avatar_%
28film%29Fabula, ktora opisales
Majewskiego.http://pl.wikipedia.org/wiki/%22Awatar%2
2,_czyli_zamiana_dusz

> Kto nie wierzy, pal go szesc!
> [...]

tak sobie pitolisz,
na stoliczki,
przy dziecku,
po niemiecku!

J-23 itede...

43. Data: 2010-01-24 15:10:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):

> [...]
> ale nie umiesz uzasadnić swojego pieniaczego przezwiska.
> Wiesz już dlaczego jesteś chory na alefię urojeniową i po czym

To co napisałeś wygląda tak= Ala udusiła kota, który natychmiast padł
trupem, następnie kot udał się na spacer i zeżarł napotkaną mysz,
dlatego Alę pochowano.

44. Data: 2010-01-24 15:34:34

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>

> To co napisałeś wygląda tak= Ala udusiła kota, który natychmiast
> padł trupem, następnie kot udał się na spacer i zeżarł napotkaną
> mysz, dlatego Alę pochowano.

A czy potrafisz powtórzyć ze zrozumieniem następujący tekst:
"Ja - anonim o nicku glob - jestem chory psychicznie na chorobę
o nazwie alefia urojeniowa, bowiem nie rozumiejąc treści obrzucam
je epitetem bełkot i wszędzie widzę nieboszczkę Alę duszącą koty."
potrafisz? :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

45. Data: 2010-01-24 16:04:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> o nazwie alefia urojeniowa, bowiem nie rozumiejąc treści obrzucam
> je epitetem bełkot i wszędzie widzę nieboszczkę Alę duszącą koty."
No jeśli nie widzisz że piszesz=strych płonął, bo polali go wodą, a
zapałki poszły ze strażakami na spacer, gdyż w oknie sąsiadki firanki
zwróciły się do środka, wkręcając w ścianę śróbokręty. = No to
niedobrze z tobą.

46. Data: 2010-01-24 16:38:30

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob"

> [...]
> zapałki poszły ze strażakami na spacer, gdyż w oknie sąsiadki
> firanki zwróciły się do środka, wkręcając w ścianę śróbokręty.

Badanie w toku:
Date: Sun, 24 Jan 2010 08:04:20 -0800 (PST)
Pacjent glob nie potrafi potwierdzić, że jest chory psychicznie
na chorobę o nazwie alefia urojeniowa, bowiem nie rozumiejąc
treści obrzuca je epitetem bełkot i wszędzie widzi urojenia.
Na dowód swoich urojeń przywołuje płonący strych i śrubokręty.
Badanie trwa. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

47. Data: 2010-01-24 17:02:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks napisał(a):
> [...]
> treści obrzuca je epitetem bełkot i wszędzie widzi urojenia.
> Na dowód swoich urojeń przywołuje płonący strych i śrubokręty.

Ja na twoim miejscu naprawdę poszedłbym do lekarza jak bym pisał post
w taki sposób= badacz utonął, bo wypłyną na powierzchnię, powodem
obdukcji badanego była uduszona poduszka powietrzna
. Świecił oczami jak dwa śróbokręty obracające się na boki w czasie
posiewu dentystycznego, oczy zostały usunięte, a przeszczep odrzucił
twarz pacjenta.

48. Data: 2010-01-24 17:19:20

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob"

Date: Sun, 24 Jan 2010 09:02:15 -0800 (PST)
Pacjent glob preferuje urojenia makabryczne, a więc podnieca
go wymyślanie tortur, tragedii i śmierci. Właśnie usunął komuś
oczy i udusił poduszką powietrzną. Prawdopodobnie alefia
urojeniowa generuje nienawiść do życia...
Badanie trwa. :-)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

49. Data: 2010-01-24 18:45:56

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ale nie umiesz uzasadnić swojego pieniaczego przezwiska.
> Wiesz już dlaczego jesteś chory na alefię urojeniową i po czym

to teraz ja ;)
uwielbiam Cię. Bez względu na to jak się tu bawisz, podziwiam Cię za
cierpliwość. Do takiego przekomarzania się np. z globem. Ja wysiadam i
odpuszczam.

Twoje:
Po reakcjach odpowiadających oceniam czy ludzie odróżniają
> to co JEST fizycznie, od tego co ISTNIEJE psychicznie. Jak na razie
> nie spotkałem nikogo, kto potrafi dokonać ostrego podziału.

i moje : czy wiesz, że tylko dlatego nie mam odwagi z Tobą dyskutować?

żądasz jasnej odpowiedzi, której ja nie potrafię zmieścić w jednym zdaniu ;)
i chociaż podoba mi się ta zabawa słowami, jako ciemna blondynka obawiam
się, że wszystko co napiszę zostanie przysypane lawiną Twoich argumentów :)
Ale czegoś się już od Ciebie nauczyłam, więc z coraz większym
zainteresowaniem Ci się przyglądam :)

kiwiko

50. Data: 2010-01-24 19:38:15

Od: "Robakks" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"kiwiko" <k...@o...pl>
> [...]

> napiszę zostanie przysypane lawiną Twoich argumentów :)
> Ale czegoś się już od Ciebie nauczyłam, więc z coraz większym zainteresowaniem Ci

OK ;) Więc jednym zdaniem:
To co JEST nie znika gdy przestaję na to patrzeć, pozostawia
natomiast ślad w pamięci, który ISTNIEJE. :-)
Robakks

Ogolnie...
pytania Robakksa - PARADOKS
OT samo życie.
Manorexia.
Wyklad online "KOMUNIKAT OTWARTY - EFEKTYWNE BUDOWANIE I ZARZĄDZANIE RELACJAMI"