Re: Dania niesmażone - szukam przepisów

Data: 2016-10-26 21:02:22
Temat: Re: Dania niesmażone - szukam przepisów
Od: Animka <a...@t...wp.pl>

W dniu 2016-10-26 o 19:42, Ikselka pisze:
> [...]
pozbierac liscie i kasztany, zarobic ciasto drozdzowe i patrzec jak rosnie, smazyc
paczki o wymyslnych ksztaltach (kto teraz smazy domowe pączki?).

> Wymówki. Czas dla dziecka MUSI być. Ja poświęcałam także noce - robiąc
> stroje elfów, królewien, Makowych Panienek, Królowych Lata, Pani Jesieni
> itp.
A ja sobie zawsze znalazlam chętną do takich robótek koleżankę czy sąsiadkę.
Rysunki w podstawówce odwalała za mnie też koleżanka, która byla wręcz
artystką od rysunków i malarstwa.

--
animka