Re: Dieta Optymalna - FAKTY

Data: 2001-10-10 11:51:05
Temat: Re: Dieta Optymalna - FAKTY
Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl>

Użytkownik Zbyszek <z...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9q0sif$t8l$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> Ponieważ dyskusja sie przedłuża proponuję spisać protokół rozbieżności i

> zakończyć.
>
> 1. W dziedzinie preferencji organizmu w sposobie pozyskiwania energii.
> Ja twierdzę, żę woli tłuszcze jako bardziej efektywne.
> Ty twierdzisz, że woli węglowodany.

Nie weglowodany same w sobie, ale ZLOZONE, NIEPRZETWORZONE, I
NIEROZGOTOWANE.

> 2. Rozwój dziecka
> Dla Ciebie im szybciej rośnie dziecko tym lepiej i spożywanie mniejszej
> ilości białek i węglowodanów nazywasz niepotrzebnym spowalnianiem tegoż
> rozwoju.

Nie ja uwazam ze powinno rosnac proporcjonalnie- nie za wolno i nie za
szybko

> 3. Dla Ciebie syberyjscy zesłańcy to robotnicy, a dla mnie niewolnicy.
> Ja pisałem o współczesnym nam Rosjanach zatrudnionych na Syberii

Nigdzie nie zaznaczyles ze chodzi o wspolczesnych.

> 4. Ja uważam, że DO poprawia znakomicie jakość życia.
> Ty twierdzisz, że to niemożliwe, a procesy życiowe w moim organiżmie wręcz
> powinny zanikać.

Ja twierdze ze moja dieta wplywa pozytywnie na jakosc mojego zycia. A co ty
wlasciwie jesz to ja nie wiem bo nie chciales napisac.

> 5. Ja uważam za nienaturalne aby przy współczesnym poziomie techniki,
wiedzy
> i technologii normą było, iż każdy na coś utyskuje

Dlaczego kazdy, znam wielu ludzi ktorym nic nie dolega.

a świat cywilizowany jest
> pełen nieszczęść i patologii. Widzę tu błąd zasadniczy, strukturalny w
> podejściu do odżywiania.
> Ty winisz za sytuację pojedyńczych ludzi. Sami sobie winni bo jedzą
produkty
> przetworzone.

Nie ja winie brak edukacji w tym zakresie- ludzie jedza bo nie wiedza.

> 6. Ty twierdzisz, że w polskiej szkole dzieci nie są zestresowane.
> Ja twierdzę, że jest dokładnie odwrotnie.

Ja twierdze ze NIEWSZYSCY sa zestresowani bo
-niektorzy olewaja szkole
-niektorzy sie ucza i nie stresuje ich niewiedza

> 7. Ja podzielam opinię JK, że przyczyną miażdżycy naczyń krwionośnych jest
> sposób odżywiania się komórek tych naczyń (glukozą właśnie).
> Ty twierdzisz, że Tobie miażdżyca nie grozi.

Glukoza uwalniana stopniowo z weglowodanow zlozonych a glukoza z sacharozy
to zupelnie cos innego tak samo jak tluszcz nasycony z masla to nie to samo
co tluszcz nasycony ze smalcu.

> Każdy człowiek ma prawo wyznawać swoją prawdę i nie powinno się mu
narzucać
> "jedynie słusznych" idei.

Ale ja caly czas tobie o tym pisalam- nie narzucaj nikomu swojego stylu
zycia jako jedynego i slusznego. Ja odzywiam sie tak jak ja uwazam nie
dorabiam do tego zadnej ideologii w przeciwienstwie do "optymalnych".

> Powtórzę jeszcze raz: Każdy ma prawo wyznawać swoją prawdę i nie należy mu
> tym przeszkadzać chociażby dla nas to było szokujące.

No wlasnie ale to "optymalni" staraja sie "naprawiac ludzkosc" i "leczyc na
sile" udzielajac swoich rad czy ich ktos pyta czy nie.

> (Natomiast należy życzliwie pomóc osobie, która zainteresuje się twoją
> prawdą.)

No tak jak ja poprosilam o wytlumaczenie paru spraw to zaden "optymalny" mi
nie odpowiedzial. Jedynymi argumentami sa "miliony uzdrowien" "ja jestem na
DO i jestem zdrowy"- zainteresowalam sie wasza prawda i co? Poprosilam
ciebie o namiary na pana K- nie podales mi. Moze on prowadzi jakies wyklady
na ktore mozna sie zapisac (poswiece na ten cel pare zlotych) i odpowie na
moje watpliwosci.

> Dziękuję za miłą rozmowę, Zbyszek

Ja rowniez Agnieszka