"Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."

121. Data: 2012-07-26 15:27:22

Temat: Re: "Dla państwa najtańsza jest rodzina bez dzieci."
Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>Ale będzie można choć jej odmianę wybrać samodzielnie?

Refundowanej kiełbasie nie zagląda się do ....receptur ponoć.
Ja tam nawet spleśniałe salami wezmę, albo i nawet całkiem suchą ;)

pzdr
olo

122. Data: 2012-07-26 15:30:05

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"medea" <x...@p...fm> wrote in message

> No i wreszcie - sama widzisz, że rodzina z dziećmi nieopłacalna jest, a
> Tuskowi się dziwisz... ;)
>
> Potwierdziłaś tym samym to, o czym pisałam na początku - powszechny brak
> perspektywicznego myślenia. Do knajpy, w której będzie specjalne menu dla
> dziecka, z pewnością wrócę, a do innej nie, w dodatku odradzę innym
> rodzinom. :)

dokladnie. Tutaj jest spor o to "czy kura czy jajo". Jesli sie szuka
klienta, tak jak
w niektorych tutaj przykladach podanych przez Ciebie, to wychodzi sie
naprzeciw
tym ktorych jeszcze nie ma. Kiedys na psd trwal spor o dzieciach w muzeach.
Jakze
wielu z uczestnikow dyskusji bylo dzieciom przeciwnym. Podczas gdy w wielu
innych krajach
dzieciom zapewniaja nawet specjalne wozki, gdyby rodzic zapomnial lub
dziecko nogi
zabolaly. Myslenie perspektywiczne i uwzglednianie potrzeb spoleczenstwa a
nie jego
olewanie i w pewnym sensie dyskryminacja.

i.

123. Data: 2012-07-26 15:32:22

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie państwo, tylko rząd Tuska - obcy rząd, który eksterminuje naród.

a to za rzadow Kaczynskiego jakis rekord urodzen byl??

i.

124. Data: 2012-07-26 15:32:51

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

olo napisał(a):
> Użytkownik "Qrczak"

> 1. Kto to jest pimpuś? Jedną z patronek moich szkół była M. Konopnicka
> dlatego mi pimpuś kojarzy się z Pimpusiem Sadełko, a z tej grupy to raczej
> nikt mi do tego skojarzenia nie pasuje;(.
> 2. Wymagam tylko odrobiny refleksji i empatii. Wystarczy przecież zrozumieć
> że nie powinno się od innych wymagać takich postaw czy zachowań, których
> sami nie chcielibyśmy mieć narzuconych. Obojętnie czy to przez prawo,
> zwyczaje czy nawet tylko groźbę ostracyzmu i potępienia. Nasza wolność
> kończy się dokładnie w tym miejscu gdzie zaczyna się wolność innego
> [...]

Cha, cha, bardzo zabawne od psychopaty wymagasz współczucia i empatii.
On akurat nie ma części mózgu które mogłyby twoim wymaganią sprostać.
Przeczytaj jego posty w kategorii psychopatia, a wszystko ci się
wyjaśni. To nie żart czy też próba dokuczenia.

125. Data: 2012-07-26 15:39:41

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> a to za rzadow Kaczynskiego jakis rekord urodzen byl??
>
> i.

Nie, ale Tusk prowadzi taką samą politykę jak Kaczka, czyli ludzie nic
nie warci ale polska ważna , a później zdziwienie dlaczego tych ludzi
nie ma. I polska leży i się rozkłada. Kaczka i Tusk to Heglowska
polityka państwowości gdzie rośnie tylko niepoczytalny aparat
policyjno_biurokratyczny.

126. Data: 2012-07-26 15:44:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 17:27, niebożę olo wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak"

> Refundowanej kiełbasie nie zagląda się do ....receptur ponoć.
> Ja tam nawet spleśniałe salami wezmę, albo i nawet całkiem suchą ;)

Taką biedotą też i ja chciałabym być, co to tylko spleśniałe sery, stare
wina i auta bez dachu.

qr.a

127. Data: 2012-07-26 15:45:43

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-07-26 17:30, niebożę Iwon(k)a wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
> a nie jego
> olewanie i w pewnym sensie dyskryminacja.

O! U nas takie wózki dla dzieci są w markietach. No i tam też można iść,
żeby sobie pooglądać tylko.

qr.a

128. Data: 2012-07-26 15:46:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Voyager" <r...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

> [...]
> nie ma. I polska leży i się rozkłada. Kaczka i Tusk to Heglowska
> polityka państwowości gdzie rośnie tylko niepoczytalny aparat

widac musialam nie zauwazyc podobnego postu Ixelki, tyle tylko ze zamiast
nazwiska Tusk figurowal Kaczynski....

i.

129. Data: 2012-07-26 15:53:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> Dnia 2012-07-26 17:30, niebożę Iwon(k)a wylazło do ludzi i marudzi:

> O! U nas takie wózki dla dzieci są w markietach. No i tam też można iść,
> żeby sobie pooglądać tylko.

to juz nie sterczy sie pod oknami wystawowymi?. Postep widze! do srodka
mozna
wejsc. Nie oceniaja po ubraniu.

i.

130. Data: 2012-07-26 15:55:36

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak"

>Tak tak.
>Aczkolwiek nie zawsze się to daje wyczuć bez większej nieco dozy refleksji
>i empatii.

Zarówno refleksja jak i empatia są warunkami koniecznymi, ale niestety nie
są wystarczające. Masz pomysł dlaczego osoby zdolne do obu tych zachowań
zostają ekstremistami?
Nie cofam pytanie, zmieniłem zdanie. Ekstremiści muszą mieć przynajmniej
jakąś dysfunkcję empatii.

pzdr
olo

"Antykoncepcja dla mezczyzn"