Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Dlaczego wszyscy chca dokopac chrzescijanom?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 26 Apr 2015 12:44:54 +0200

Dnia Sun, 26 Apr 2015 02:58:54 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> "Pewien niedawno nawrócony młodzieniec pyta starca: -Abba, to teraz całkiem będę
musiał się wyrzec świata? - Nie bój się - odparł starzec. - Jeśli twoje życie będzie
naprawdę chrześcijańskie, to świat natychmiast wyrzeknie się ciebie."

> "Nasila się globalny dramat chrześcijan. Eksperci apelują: musimy zareagować, nim
będzie za późno"
> http://m.onet.pl/wiadomosci/religia,qlfe4m
>
> Zgodnie z powyzszym tekstem z "Humoru Ojcow pustyni" ja obstawiam mentalnie
uwarunkowana nienawisc zwierzatek (mieniacych sie ludzmi) do tych istot ludzkich
ktore (poprzez autentyczne przyjecie Ewangelii) Ludzmi sie juz staly. Ot chec
udowodnienia ze "wy jednak lepsi od nas nie jestescie" a jesli bedziecie probowac zyc
inaczej niz my to wam dokopiemy albo i gorzej..." To widac nawet w naszych domach i
rodzinach -kiedy ktos probuje autentycznie zyc po chrzescijansku -chocby najpokorniej
i najciszej, dostaje od domownikow niezle w kosc bo przeciez "jakim prawem sie
wywyzsza!?" Autentyczna bezinteresowna milosc kluje egotykow w oczy, jest jak
przypalanie rozpalonym zelazem"

Pomimo całej miłości zaczyna się wreszcie (!) nagłaśniać takie wydarzenia
na całym świecie - chrześcijanie się jednak czegoś uczą od Żydów.
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!