Dom za 1$

1. Data: 2010-12-08 06:15:29

Temat: Dom za 1$
Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą w
górę"
Ten dom kosztuje tylko 1 dolara:
http://www.huffingtonpost.com/2008/08/19/1-detroit-h
ouse-sells-aft_n_119862.html

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

2. Data: 2010-12-08 07:11:28

Temat: Re: Dom za 1$
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
> Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą
> [...]

Rozsypująca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obciążona
służebnościami i długiem hipotecznym.

3. Data: 2010-12-08 07:11:42

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Gru, 07:15, "Jan Werbinski" <ja @tralala.bez.maj.la> wrote:
> Motto dla niewolnik w z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomo ci zawsze id w
> [...]

Zachowujesz się jak pismak gazety albo onetu :>

Po pierwsze ten domek i jego okolica nie są raczej zachęcające:

http://www.zillow.com/blog/the-remains-of-the-1-detr
oit-house/2008/08/14/

Po drugie ta rudera jest zadłużona:

http://tinyurl.com/38ca8w2

(w szczególności : Meanwhile, the new owner will owe $3,900 in
property taxes in 2009 on her dollar purchase unless she challenges
the tax assessment.)

Rudera z dykty w dzielnicy pełnej meneli, za jedynie 3900 dolków, leć
kupuj pewnie w okolicy jest wiele podobnych okazji :]

Pzdr.
L.

4. Data: 2010-12-08 07:18:31

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
ouse-sells-aft_n_119862.html

> Rozsypująca się nora zamieszkana przez termity i grzechotniki, obciążona
> służebnościami i długiem hipotecznym.

Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

5. Data: 2010-12-08 07:20:03

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Po pierwsze. W razie kryzysu okolica wielu osiedli w Polsce też nie będzie
zachęcająca.
Po drugie większość nieruchomości kupowanych w ostatnich latach jest
zadłużonych.

6. Data: 2010-12-08 07:31:27

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zachęcająca.
> Po drugie większość nieruchomości kupowanych w ostatnich latach jest

"Nie przenoście nam Izraela do Polski..."

7. Data: 2010-12-08 07:59:57

Od: Robson <r...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sytuacja w jakiej będą mieszkania na kredyt kupowane obecnie w Polsce?

Znacznie lepsza, u nas nie ma grzechotnikow.... ;)

8. Data: 2010-12-08 08:33:32

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.12.2010 07:15, Jan Werbinski pisze:
> Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze
> [...]
Tak, mieszkaj sobie w domku z zaległym podatkiem, wyprutymi instalacjami
i w takiej okolicy, że nawet elewację z tego domu zerwali i ukradli.

Idealny domek dla ciebie.

9. Data: 2010-12-08 10:52:46

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Motto dla niewolników z kredytem na 30 lat "Ceny nieruchomości zawsze idą
> [...]

Jan, co wejdę na tę grupę, to widzę twoje posty, w których epatujesz nas
"domami":
a to polecasz mieszkanie w przyczepie kempingowej z kanistrem pełniącym rolę
natrysku, a to lepianka z desek, a to szopa, a to samowola
budowlano-zamieszkana, teraz jakieś inne guano.

Powiedz, czy jako zwolennik tanich "twoich domów" mieszkasz w takowym lub
planujesz zamieszkać?

Prześmiewasz się ze wszystkich, którzy wzięli kredyt na dwucyfrową liczbę
lat - czy sam kupiles może kemping za 20tys. i w nim mieszkasz zmieniając
jedynie kanał do którego zlewasz ekskrementy?

Jaki jest cel tych postów, jeśli Ty - orędownik taniego domu sam w takowym
nie mieszkasz? Powiedz proszę, ile kosztowało twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
jeśli nie to po co to wszystko?

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
Proszę o wsparcie

Żadam ochrony BOR!

10. Data: 2010-12-08 12:39:54

Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Gru, 11:52, "Czesuaw P." <c...@o...pl> wrote:

> Jaki jest cel tych post w, je li Ty - or downik taniego domu sam w takowym
> nie mieszkasz? Powiedz prosz , ile kosztowa o twoje mieszkanie? 1 dolara? Bo
> je li nie to po co to wszystko?

On, o ile dobrze go rozumiem, wcale nie zabrania bogatemu mieszkac w
duzym i bogatym domu - jest tylko fanatycznym przeciwnikiem kredytow.
Wedlug niego lepiej mieszkac w takiej ruderze kupionej za gotowke, niz
w ladnym domu z hipoteka.

Pewnie, ze lepiej nie miec hipoteki. Ale jak ma sie zdolnosc kredytowa
i perspektywy na jej bezproblemowa splate - dla mnie - oczywiscie
lepszy dom z hipoteka :)
pozdr.

--
Adam Sz.

Tani domek - przykład z życia
komplet garnkow ? ktory?
Problem ze szczelnością węża odpływowego
Plastikowe pojemniki do lodówki Electrolux
Odkurzacz - rura kopie, pomocy