Re: Dość odchudzania - pytanie o brytfannę :-)

From: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Dość odchudzania - pytanie o brytfannę :-)
Date: Tue, 03 Apr 2001 13:06:03 +0100

>W?a?nie. A ile czasu, tak na oko powinno by? to co?, powiedzmy drób
>pieczone bez przykrywy, w celu nabrania chrupko?ci skórki? Chodzi mi
>mniej wi?cej o takie proporcje Z:BEZ. Cz?sto mi si? zdarza, ?e skórka
>nie robi si? chrupi?ca i jakos jeszcze nie 'wycelowa?am' w odpowiedni
>czas pieczenia. Termoobiegu nie mam. Mam zwyk?y piekarnik.
>
>Dagmara

ja mam zwykly, bardzo stary, elektryczny.

Musi byc w piecu dobrze rozbuzowane. Piec tyle ile trzeba (cos 20
- 30 min na kazde 1/2 kilo kurczaka czy innego czegos), potem na
teoretyczne ostatnie 15 - 20 minut zdjac. Mnie to zawsze wychodzi
wiecej, bo labo zapomne, albo mam tyle, do wymieszania, odlania,
pomieszania, polozenia na stol, wytarcia itp, ze mi to wychodzi
ok 45 minut. Co miesu nie szkodzi, nie wyschnie, bo swoje juz
odrobilo pod przykryciem. Czy to, co pisze ma sens. Dobrze jest
tez podlac sokiem z miesa, z brytfanny, jak sie to cos odkryje.
najlepsza jest jakas tlustosc ale ja unikam

Krysia
K.T. - starannie opakowana