Re: Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy

Data: 2009-09-01 03:43:53
Temat: Re: Dylemat czy posłać 6-latka do pierwszej klasy
Od: pol_cia <g...@g...com>

On Aug 29, 4:08 pm, Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>
wrote:
> Witam,
>
> Czas mam do wtorku. Rozmawiałam z panią dyrektor i okazuje się, że grupa
> sześciolatków, to tak naprawdę starszaki w przedszkolu. Nie będą się
> uczyć. Pokątnie się dowiedziałam, że nauczycielki przemycą to i owo, ale
> to już nie będzie coś w rodzaju zerówki.
> Michał czyta i pisze. Czyta dosyć płynnie (trudne słowa literuje, znane
> czyta od razu), pisze koślawcami, ale potrafi odtworzyć litery. Boję
> się, że się zanudzi w tej 'zerówce'. W pierwszej klasie ma być
> dziewięcioro dzieci i z tego co wiem od dyrektorki(jej syn tez idzie do
> [...]

Ja poszlam rok wczesniej do szkoly, i bylo OK.
Wazny przy wczesniejszym posylaniu do szkoly jest IMO rozwoj
emocjonalny.
Czy Maly jest dojzaly, w miare samodzielny???
Ja bym pomyslala jeszcze raz: pisalas ze zgrana grupa dzieci z
przedszkola
idzie razem do pierwszej klasy,moze mial tam przyjaciela,i szkoda by
bylo tej przyjazni....
Pomysl jeszcze....

pozdrawiam

pol_cia