Re: Dylematy okołoprezentowe

Data: 2008-12-01 19:38:43
Temat: Re: Dylematy okołoprezentowe
Od: "Marchewka" <M...@b...pl>

Użytkownik "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
news:49338d5d@news.home.net.pl...
> Marchewka proszę napisz jak ta zabawa dokładnie wygląda, fajne to było-
> chętnie z moimi dziewczynami do tego wrócę. Masz może jakiś
> schemat/instrukcję jak sie składa ten kartonik? Będę bardzo wdzięczna za
> skan :-)

Ta wersja, ktora mamy, wyglada b. prosto. Najpierw trezeba poskladac
kartoniki. Mam skaner, ale latwiej mi chyba bedzie jednak opisac, co i jak.
Skladasz wszyskie rogi do srodka, tak, ze powierzchnia kartonika sie
zmniejsza. Po czym przekladasz na druga strone (tymi zlozonymi do dolu) i
znowu skladasz rogi do srodka. Gotowe. :-) Jak ma wygladac efekt koncowy
widac na okladce gry, ktora mamy: http://tinylink.com/?FkKMe4CHWA
A gra polega na tym, ze pytasz wspolgracza o liczbe. Podaje np. 4, wiec
'otwierasz ptaka' (tutaj ten skladany 'cos' nazwany jest 'bird'...) 4 razy.
Pozniej prosisz go o wskazanie rogu. Pod spodem kazdego - tak, by byly
niewidoczne od gory - jest naklejona naklejka (jest zalaczony tutaj komplet
malutkich naklejeczek), ktora wskazuje, jakie wyzwanie stoi przed naszym
wspolgraczem - np. zidentyfikuj przedmiot z zamknietymi oczami, porozmawiaj
z drzwiami, zgadnij, o czym mysle, znajdz jakiegos robala, skocz najdalej,
jak umiesz itp. Nie majac naklejek, mozna wymyslic tu wszytko wlasciwe,
uzywajac dzieciecej wyobrazni. :-)
Milej zabawy!
Iwona