Re: Dylematy okołoprezentowe

Data: 2008-12-01 20:48:36
Temat: Re: Dylematy okołoprezentowe
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

Marchewka pisze:
> [...]
>
> Dzisiaj to uroczyscie utworzylysmy! Nie doczytalam tego przy zakupie
> dokladnie, ale okazalo sie, ze to jest gra. Sklada sie te kartoniki
> kolorowe i powstaja takie otwierajace sie kieszonki jakby (wszystko to
> widoczne jest na opakowaniu). Nazwa 'origami' jest nieco na wyrost, ale
> manualnie trzeba sie pogimnastykowac jednak. Robilam takie w
> dziecinstwie, pamietam. I nakleja sie w tych kieszonkach rozne naklejki
> z rysunkami, co trzeba wykonac, np.: pokaz jak sie pływa, podskakuj itp.
> Moze byc calkiem wesola zabawa dla kilkorga dzieci.

Moja mama jest fanką origami, potrafi cudne rzeczy z papieru wyczarować.
Pewnie jakbyśmy rodzinnie do tego usiedli byłaby super zabawa. Ja mam
dwie lewe ręce do plastycznych rzeczy niestety.

), arkusze do

> To kup moze przy jakiejs innej okazji, niz gwiazdka. :-)
> Polecam, bo wygladalo to zajefajnie. Mloda moja jak dorosnie, by sie
> zajac takimi wynalazkami, to z pewnoscia jej kupie.
> Bardzo zaluje, ze nie ma u nas wiecej takich rzeczy. Na Amazonie
> znalazlam super ksiazeczki z roznymi szablonami, pomyslami itp. Bede
> musiala zamowic.

Staram się, żeby młody miał dużo atrakcji związanych z zabawami
plastycznymi, ale jakoś go to nie pociąga, może Twoje pomysły mu podpasują.

--

Paulinka