Re: Dynks w baterii prysznicowej

Newsgroups: pl.rec.dom
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: Dynks w baterii prysznicowej
Date: Tue, 21 Jul 2020 20:03:18 +0200

heby napisał:

> Po kilku h spędzonych w necie stwierdzam, że w mojej baterii ten
> detal jest niewymienny, bo nie ma go nikt w ofercie.

Skoro dał się wykręcić celem posmarowanoa olejem do ekspresów do
kawy, to znaczy, że wymienny jest. Brak w ofercie oznacza co innego
-- producent olewa klientów. W dodatku jest tak marny, że nawet
Chińczykom nie chce się robić zamienników.

> W ten oto sposób z cebulactwa i druciarstwa zrobi się porządne
> zachodnie podejście i kupię nową baterię, a stara w kompost :/

Nie wiem co ma "cebulactwo i druciarstwo" do nieużywania tandetnych
jednorazówek, które psują się przed czasem. Tym bardziej nie wiem
co jest porządnego w używaniu tandety.

--
Jarek