Re: Dzieci jedzą śmieci.

Data: 2011-01-13 13:27:05
Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: JaMyszka <f...@g...com>

On 11 Sty, 20:35, "Dariusz K. Ładziak" wrote:
> [...]
> Zapraszam do najbliższego sklepu z mięsem. Kilogram polędwicy wieprzowej
> surowej droższy od kilograma "polędwicy sopockiej"...

Tak, masz rację. Np. pewna sieć niedługo będzie miała polędwicę
sopocką w cenie 12,45. A i kiedyś zauważyłam, że kiełbasa śląska była
w cenie żywca.
Dlatego moja wiedza nie pozwala mi na kupowanie wędlin. Tym bardziej,
że już parę lat temu, moja znajoma powiedziała "dzisiaj to na smak i
rodzaj wędlin nie ma wpływu mięso, ale sztuczne dodatki, które się do
nich dodaje. Surowce są takie same".
Właściwie, to z tego powodu zapomniałam o przetworach mięsnych. Miałam
na myśli warzywa i owoce.
Choć i owoce są niepewne - jabłko stało na blacie w kuchni 2 tyg. i w
ogóle nie zwiędło :(

> Na nieprzetworzonym surowcu dosyć trudno się przekręty jakościowe robi -
> widać jaki jest.

No, można zwiększyć ich objętość;p

> A produkt przetworzony można choćby z tektury falistej,
> trawy czy kryla zrobić erytrozyną podbarwiając na różowo i dziegciem
> lakierując żeby wyglądał jak wędzony...

No i widzisz - za darmo bym jadła trawę i inne trociny;p

--
Pozdrawiam :)
JM