Dzieci jedzą śmieci.

241. Data: 2011-01-06 01:55:51

Temat: Re: Dzieci jedzą śmieci.
Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Szpilka napisał:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> O, dokładnie jak mój. Toleruje tylko zrobione na parze. Pod postacią
> surową nie tknie. Ani warzyw ani owoców. Raz na ruski rok zje banana. Po
> jabłku i marchewce go wypryszcza, więc dużo surówek odpada. Zresztą i
> tak nie lubi. O jeszcze zje buraczki na gorąco.

Dziecko ze spaczonym smakiem Gotowany kalafior? Fuj, popsuty kalafior,
prawdziwy smak to ma kalafior surowy!

--
Darek

242. Data: 2011-01-06 02:15:15

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Dziecko ze spaczonym smakiem Gotowany kalafior? Fuj, popsuty kalafior,
> prawdziwy smak to ma kalafior surowy!

:) Ach, sałatka z kalafiora, ogórka, papryki, pomidora i surowych
pieczarek!

--
Pozdrawiam - Aicha

243. Data: 2011-01-06 02:27:02

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Równie dobrze jak ziemniaki można jeść glukozę łyżką. Skrobia
> ziemniaczana to jest coś pośredniego między skrobią zbożową a dekstryną
> - i chyba bliżej jej do dekstryny bo z ciepłą (a specjalnie preparowana
> nawet z zimną) wodą daje przejrzyste żele...

Przykład:
http://japonskakuchnia.blogspot.com/2010/05/warabimo
chi.html

--
Pozdrawiam - Aicha

244. Data: 2011-01-06 07:30:42

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-01-06 02:46, niebożę "Dariusz K. Ładziak" wylazło do ludzi i
marudzi:

> Przetrenuj pierwsze. Albo daj czasowo na podchowanie obcym, stara
> celtycka mądrość - rodzic nie nauczy bo jest zbyt pobłażliwy...

"Oddam Młodego. W prawej kieszeni spodni ma listę rzeczy do przetrenowania."

Qra
--
limitowana

245. Data: 2011-01-06 09:47:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka wrote:

> Można wymienić 100 rzeczy do których się namówiło dziecko, a ono nadal nie
> będzie chciało jeść warzyw :-P

Ale jakieś je? Moje nastoletnie też wszystkiego nie je. My też wszystkiego
nie jadamy.
Po prostu częściej robię to, co wiem, że zostanie pożarte i tyle. Teraz 100%
znikalności ma marchewka z groszkiem, kiszona kapusta, duszone buraczki, ze
słoika buraczki z białą kapustą robione jesienią, i surówka z kapusty
pekińskiej. Trochę gorzej z białą i "modro" kapustą.
J.

246. Data: 2011-01-06 10:05:29

Od: Witek <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka brought next idea :
> Dnia Wed, 5 Jan 2011 22:47:25 +0100, Justyna Vicky S. napisał(a):
>

> To jarzynka raczej dla starszych dzieci i dorosłych, bo używa się do niej
> Vegety. No wiec: cukinie młode (góra 30 cm, dosyć cienkie i jędrne) obrać
> ze skórki, ale niedokładnie, tak pi razy oko. Jeśli są 30-centymetrowe, to
> przekroić wzdłuż na pół, potem w półplastry grubości 1 cm do półtora, jesli
> mniejsze to tylko na plastry. Wymieszać w misce z vegetą i oliwą
> (potrząsając), przed samym wrzuceniem na rozgrzaną patelnię. Nie
> przetrzymywac cukini w misce z tą Vegetą, bo puści sok i będzie pryskać z
> [...]
Nie boisz się używać przypraw "typu Vegeta"? Mówie poważnie, przecież
to mieszanina niemal chemiczna, przy tym koszmarnie słona.
Witek

247. Data: 2011-01-06 10:39:55

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 22:52, "Szpilka" <s...@g...pl> wrote:

> Mo na wymieni 100 rzeczy do kt rych si nam wi o dziecko, a ono nadal nie
> b dzie chcia o je warzyw :-P

Margot Fonteyn nie jadała w dzieciństwie nic oprócz fasolki z tostem -
a proszę, jak jej się kariera potoczyła...

Ania

248. Data: 2011-01-06 10:43:02

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 5 Sty, 21:57, medea <x...@p...fm> wrote:

> Dzi ki, wypr buj tak. Ja mia am przepis z m czk kukurydzian .
> Problemem w a nie by o to, e zbyt szybko robi y si suche i sztywne.

Bo tortille robi się z masa harina:

http://www.mexican0.republika.pl/tortillas3.html

Ania

249. Data: 2011-01-06 12:52:29

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-05 23:35, Ikselka pisze:

> Proszę bardzo - raz jadłam, nigdy nie robiłam, a tak sobie wyobrażam
> zrobienie tego, co jadłam (podobnie komponuję zapachy i smaki, metodą
> symulacji, pisałam, nie?) 3-)

Hm, myślałam, że masz doświadczenie w robieniu. Doświadczę w takim razie
za Ciebie. ;)

Ewa

250. Data: 2011-01-06 13:18:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-06 11:05, Witek pisze:

> Nie boisz się używać przypraw "typu Vegeta"? Mówie poważnie, przecież to
> mieszanina niemal chemiczna, przy tym koszmarnie słona.

I z uzależniającym i ekscytotoksycznym glutaminianem.

--
Pozdrawiam - Aicha

Masła i smalcu daj nam dzisiaj...
Odgrzewanie kotletów