Re: Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego

Data: 2003-10-16 20:58:39
Temat: Re: Dziś w Trójce o diecie Kwaśniewskiego
Od: Mike <m...@s...net-nospam>

Our newsgroup friend Morrigan wrote:
> Robi sie OT chyba okrutny. Czytam posty, staram sie byc obiektywna, ale
> pozwol mi tez na subiektywizm.
"Subiektywizm" to nie wciskanie w czyjeś usta tego, czego nie
powiedział. Proste i logiczne, nie ma tu z czym dyskutować.

> Moze najzwyczajniej w swiecie przywyczailam sie do pelnego wyzszosci tonu
> optymalnych (zrodla, ktorego sa mi nie znane, ale napawa mnie on zawsze
> radoscia;) i uznalam Twoja wypowiedz za jeden z wielu glosow 'posiadaczy
> wiedzy'.
Nie, po prostu jej nie doczytałaś, albo tylko rzuciłaś okiem a później
stwierdziłaś, że "pewnie sądzi, że zna L* dzięki DO, bo to wredny
optymal" no i napisało Ci się.

> Moze nalezaloby sie zastanowic skad to sie wzielo. A moze nie i
> lepiej nie, bo jako slabiutka wegetarianke rozboli mnie glowa i dostane
> globusa ;)))
Na mnie i na innych chcesz jeszcze zrzucić winę za to, że napisałaś
nieprawdę? Bez przesady. Nie interesuje mnie to, czy jesteś wegetarianką
czy buszmenką czy bresarianką (dzięki Rukasu :-). Jak ktoś nie doczytuje
a potem zmyśla i jeszcze nie umie się do tego błedu przyznać, to...
nieważne jaką stosuje dietę :-)

EOT

--
Mike
-> Jeżeli wysyłasz do mnie list, usuń -nospam z adresu.