E.celebritii

161. Data: 2017-05-09 19:52:26

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> No i? Jeszcze do was nie dotarły mopy i wózki do mycia podłóg?

A owszem, tylko z myciem nośnych stalowych elementów konstrukcji dachowej
krucho. U Ciebie pewnie zatrudniają kaskaderów?
No i co MIĘDZY jednym myciem podłogi a drugim? Klima nie dmucha wszem i
wobec? Klientów nie wpuszczają?
LOL

> A odpowiedzi na konkrety gdzie?

> Koty głupie nie są, więc...
> Nie opłaca im się łamac zasad, bo łamanie zasad grozi eksmisją.

Dokąd?

> A kuchnia to nie jest miejsce dla kota.

Właśnie kuchnia JEST.

> A na pytanie z pierwszego postu raczysz odpowiedzieć, czy znowu walniesz
> elaborat nie na temat. Przypomnieć pytanie, czy sama potrafisz znaleźć?

Pierwszy jest mój - mam sama sobie odpowiadać?

162. Data: 2017-05-09 19:55:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> Nie uduś się, złapałaś mnie za słówko.

Nie musiałam - samo się pchało z krzykiem.

> Możesz wysmarować kolejny elaborat, a nawet założyć nowy wątek!

Potrudź się sama i dokształć.

> Polecenia możesz wydawać u siebie w domu.
> Na pytanie:
> " Czy kocia kupa na blacie kuchennym przyniesiona
> na niewyparzonych łapach z kuwety jest ok?"
> nie zdołałaś odpowiedzieć.

Odpowiedziałam nie wprost.

> Kontekst też odnaleźć, czy sobie poradzisz?

J. w.

> Pa, szkoda mojego czasu i klawiatury.

O to to.

163. Data: 2017-05-09 19:56:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:

> Już się bałem, że masz anielską cierpliwość :-))

Do kotów raczej nie. Biedaki...

164. Data: 2017-05-09 19:59:00

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> krucho. U Ciebie pewnie zatrudniają kaskaderów?
> No i co MIĘDZY jednym myciem podłogi a drugim? Klima nie dmucha wszem i

Wyobraź sobie, że do tej pory nikt nie umarł z brudu, ani sklepu nikt nie
zamknął. Nikogo też klima ze sklepu nie wywiała.
Co to ma wspólnego z kotem nad pierogiem?

> LOL

> Dokąd?

Do siebie, Sierściuchu. I Sierściuch idzie.

> Właśnie kuchnia JEST.

To daruj sobie pouczanie ludzi o higienie.

> Pierwszy jest mój - mam sama sobie odpowiadać?

Rżniesz głupa, żeby się wywinąć od konkretu.
Bo jakoś trudno mi uwierzyć, że nie rozumiesz przekazu.

J.

www.kontestacja.com

165. Data: 2017-05-09 20:02:45

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> Już się bałem, że masz anielską cierpliwość :-))

Mam. Do dzieci, którym mogę odpowiadać 1000 razy na pytanie, plus 2000 pytań
do pytania. Kobiety pod 60 powinny mieć jednak więcej rozumu, choćby
nabytego z doświadczenia życiowego, a jak nie mają, to niech się nimi zajmą
ich dzieci.
Ja wolę pogadać z ludźmi, których mózg zawiera rozum :P

J.

www.kontestacja.com

166. Data: 2017-05-09 20:08:00

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> [...]
> do pytania. Kobiety pod 60 powinny mieć jednak więcej rozumu, choćby
> nabytego z doświadczenia życiowego, a jak nie mają, to niech się nimi zajmą

:-)

> Ja wolę pogadać z ludźmi, których mózg zawiera rozum :P

Dawno nie założyłaś tu żadnego nowego wątku.... napisz proszę jak robisz
dobre sznycle, albo coś takiego :-)
Chyba głodny jestem :-))))))

167. Data: 2017-05-09 20:31:36

Od: krys <k...@p...priv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol wrote:

> :-)

> Dawno nie założyłaś tu żadnego nowego wątku.... napisz proszę jak robisz
> dobre sznycle, albo coś takiego :-)
> Chyba głodny jestem :-))))))

Daj spokój, ja teraz jestem kobieta pracująca i nie mam czasu na sznycle.
Chleb robię zawzięcie, bo pieczywo kupne jednak jest niejadalne jak dla
mnie.
Mięsko do tego chleba też robię, ale to w zasadzie "na winie", znaczy - co
się nawinie, to się zamarynuje a potem upiecze/ugotuje.

J.

www.kontestacja.com

168. Data: 2017-05-09 20:39:51

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...priv.pl> wrote:

> [...]
> Mięsko do tego chleba też robię, ale to w zasadzie "na winie", znaczy - co
> się nawinie, to się zamarynuje a potem upiecze/ugotuje.

Moja mama dobre robi :-)
Muszę ją kiedyś podpatrzeć jak je robi :-))))

169. Data: 2017-05-09 22:00:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.05.2017 o 20:31, krys pisze:

> Daj spokój, ja teraz jestem kobieta pracująca i nie mam czasu na sznycle.
> Chleb robię zawzięcie, bo pieczywo kupne jednak jest niejadalne jak dla
> mnie.

No to i kurz z belki konstrukcyjnej nad pieczywem w Auchan, Kaufland,
Makro itd.itp. Cię nie interesuje. ;)

Ewa

170. Data: 2017-05-09 22:20:00

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No to i kurz z belki konstrukcyjnej nad pieczywem w Auchan, Kaufland,
> Makro itd.itp. Cię nie interesuje. ;)

:-))))

Jak można być tak nieprzytomnym aby się takich "zarazków" bać?
Przecież to jest groteskowe...

Albo bakterii na gładkich, umytych ale niewyparzonych powierzchniach noży
ze stali nierdzewnej.
Przecież to brak elementarnej, szkolnej wiedzy o ludzkim systemie
odpornościowym...

Jestem zagubiony :-)))

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne