E.celebritii

51. Data: 2017-05-08 08:10:10

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> w czyjejś (upsss, tego wyrazu nie wolno tu pisać) na brudnym talerzu czy
> na liściach szpinaku!

Jak wszystkim (?) wiadomo - tzw. owoce miękkie, spożywane w sezonie głównie
na surowo, to również wektory zarazy wszelkiej.

> przypadku (rodzącej się przecież nagle) epidemii mogą wraz z nią zagościć u
> Was o wiele mniej sympatyczne bakterie. Wasza niefrasobliwa tolerancja
> wobec E.coli potencjalnie otwiera im wszystkie bramy - ta tolerancja stanie
> się wtedy zgubą Waszą i Waszych rodzin.

http://www.echodnia.eu/swietokrzyskie/wiadomosci/reg
ion/art/8054571,zarazone-porzeczki-ze-swietokrzyskie
go-wykryto-w-danii,id,t.html

PS. Panie Frustratki uprzedzam - przed 6 czerwca porzeczki w
Świetokrzyskiem jeszcze nie mają prawa dojrzewać, prędzej we Wrocławskiem -
tak więc nie warto skupiać się akurat na samej (przypuszczalnej)
lokalizacji, drogie Panie, jak to zwykle macie w miłym zwyczaju. Skupmy się
na problemie - o ile jesteście w stanie :->

52. Data: 2017-05-08 08:14:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Nie wiem, co ucięto i czy to nie narusza integralności.
> Miło przypomnieć sobie takie starocie w zupełnie innej estetyce i rytmie.
> Tego już nie będzie.

I dobrze. Nie tęsknię za komuną jak Ty.

53. Data: 2017-05-08 09:11:14

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2017 o 10:55, i...@g...pl pisze:
> Wołowinę też sobie odpuść, np. krwiste steki, tatarka czy carpaccio... LOL

Ależ oczywiście, że odpuściłam sobie, będąc w ciąży. Cóż w tym dziwnego?
Także prace w ogródku.

Tylko Ty odkrywasz tu nagle Amerykę.

Ewa

54. Data: 2017-05-08 09:15:20

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.05.2017 o 00:30, Trefniś pisze:

> U obu płci zaobserwowano obniżenie zahamowań przed podejmowaniem
> ryzykownych zachowań:
>
> http://polki.pl/zdrowie/choroby,jak-toksoplazma-gond
ii-wplywa-na-nasze-zachowanie,10382896,artykul.html

> Ktoś podał, że zarażeni mężczyźni uczestniczyli w 2,5 raza większej
> ilości wypadków drogowych.
> Inne badania zmilczę :)
>
> Gorzej - "udział zarażonych ludzi w populacji może wpływać na
> utrwalenie pewnych typowych standardów kulturowych i cech
> narodowościowych." To byłoby jak sci-fi...
>
> I tutaj apeluję do wszystkich Mamuś - darujcie dzieciom wizyty np. w
> piaskownicach, można wymyślić inne zabawy, a nawet przygotować własną
> piaskownicę z wyprażanym piaskiem.

Jak się okazuje, należę do tej mniejszości społeczeństwa, która
toksoplazmozy nie przeszła i nie ma w związku z tym charakterystycznych
przeciwciał. Zabawy w piaskownicy mi w tym nie pomogły.
Pewnie też dlatego jestem uosobieniem łagodności. ;-P

> Oczywiście nie dać "się zwariować"

To najważniejsze!

Ewa

55. Data: 2017-05-08 09:16:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06.05.2017 o 15:33, Wiesiaczek pisze:

> Zapewne miałaś na myśli strzał w stopę? :)

W stopę to myśliwi, z długiej strzelby. Panie strzelają z broni krótkiej.

Ewa

56. Data: 2017-05-08 09:20:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2017 o 23:47, Trefniś pisze:

> Nie wiem, co ucięto i czy to nie narusza integralności.
> Miło przypomnieć sobie takie starocie w zupełnie innej estetyce i rytmie.
> Tego już nie będzie.

Filmy - racja. Kiedyś w polskich komediach każda scena to osobny skecz,
nie trzeba było czekać. Tak więc i opisywana rzeczywistość wydaje się
fajna, zwłaszcza z perspektywy czasowej. Lepiej jednak, żeby nie wróciła.

BTW Vive la France!
Ewa

57. Data: 2017-05-08 09:22:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 09:11, FEniks pisze:

> Ależ oczywiście, że odpuściłam sobie, będąc w ciąży.

Zresztą generalnie sobie odpuszczam. Rzadko kiedy robię wyjątek.

Ewa

58. Data: 2017-05-08 09:25:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 08:10, Ikselka pisze:
> [...]
> lokalizacji, drogie Panie, jak to zwykle macie w miłym zwyczaju. Skupmy się
> na problemie - o ile jesteście w stanie :->

Nie wysilaj się. Żadne linki nie pomogą na koty włażące do pierogów.

Ewa

59. Data: 2017-05-08 09:52:12

Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2017 o 09:16, FEniks pisze:

> W stopę to myśliwi, z długiej strzelby. Panie strzelają z broni krótkiej.
>
> Ewa

No, wyślizgałaś się jakoś (słabo raczej) od przyznania się do błędu:)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

60. Data: 2017-05-08 10:37:45

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-08 o 09:16, FEniks pisze:

> W stopę to myśliwi, z długiej strzelby. Panie strzelają z broni krótkiej.
>
> Ewa

Nie tylko, nie tylko
http://forum.lowiecki.pl/download.php/12,263227,5100
/SztucerdlaDiany.jpg