E.celebritii

61. Data: 2017-05-08 10:53:56

Temat: Re: E.celebritii
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Ależ oczywiście, że odpuściłam sobie, będąc w ciąży.
> Cóż w tym dziwnego?
> Także prace w ogródku.

Grzeczna dziewczynka - ale czemu tylko w ciąży? Co Ty znowu z tą ciążą?
Jesli chodzi o toksoplazmozę (i nie tylko) ostrozność tylko/dopiero w ciąży
to akurat musztarda po obiedzie.

> Tylko Ty odkrywasz tu nagle Amerykę.

Jak widać na załączonym obrazku - poza ciążami nie wszyscy myślą (o
zagrożeniach) - to i muszę. Misja. Cóż.

62. Data: 2017-05-08 10:57:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
ii-wplywa-na-nasze-zachowanie,10382896,artykul.html

> Jak się okazuje, należę do tej mniejszości społeczeństwa, która
> toksoplazmozy nie przeszła

Nie trzeba jej "przejść", żeby je mieć. Wystarczy tzw. kontakt. Ekspozycja.
Bliskie spotkania.

> i nie ma w związku z tym charakterystycznych
> przeciwciał. Zabawy w piaskownicy mi w tym nie pomogły.
> Pewnie też dlatego jestem uosobieniem łagodności. ;-P

Też nie mam przeciwciał. Przy TRZECH kotach!!! To jak tam dalej się
ukształtuje Twoja teoria na temat mojego paskudnego charakteru?

63. Data: 2017-05-08 10:58:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Zresztą generalnie sobie odpuszczam. Rzadko kiedy robię wyjątek.

Czyli jednak zaczęłaś myśleć...

64. Data: 2017-05-08 11:00:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
ion/art/8054571,zarazone-porzeczki-ze-swietokrzyskie
go-wykryto-w-danii,id,t.html

> Nie wysilaj się. Żadne linki nie pomogą na koty włażące do pierogów.

Nie ma takiej możliwości! Tylko Ty jesteś gospodarzem swych demonów.

65. Data: 2017-05-08 11:01:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesiaczek <W...@v...pl> wrote:

> No, wyślizgałaś się jakoś (słabo raczej) od przyznania się do błędu:)

Do Obłędu.

66. Data: 2017-05-08 12:15:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 08:14 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

(..)

> I dobrze. Nie tęsknię za komuną jak Ty.

Ikselka, spokój, nic Ci nie grozi,
W filmie nie chodzi o spławianie czarownic!

--
Trefniś

67. Data: 2017-05-08 12:37:08

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 09:20 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Filmy - racja. Kiedyś w polskich komediach każda scena to osobny skecz,
> nie trzeba było czekać. Tak więc i opisywana rzeczywistość wydaje się
> fajna, zwłaszcza z perspektywy czasowej. Lepiej jednak, żeby nie wróciła.

Inna epoka, inny odbiorca.
Teraz komedia to Kac Wawa...

> BTW Vive la France!

Łatwo tak z w miarę bezpiecznej perspektywy i odległości.
A ich czeka dogrywka w czerwcu, wolę poczekać :)

--
Trefniś

68. Data: 2017-05-08 13:36:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:
> W dniu .05.2017 o 08:14 Ikselka <i...@g...pl> pisze:
>
> (..)

> Ikselka, spokój, nic Ci nie grozi,
> W filmie nie chodzi o spławianie czarownic!

Ale chodzi o TAMTĄ "estetykę i rytm". Mnie one nie przyprawiają o
nostalgię - Ciebie tak.
A więc powtarzam - nigdy więcej TEJ "estetyki i rytmu", OBYWATELU z
zamiłowania

69. Data: 2017-05-08 13:37:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Inna epoka, inny odbiorca.
> Teraz komedia to Kac Wawa...

> Łatwo tak z w miarę bezpiecznej perspektywy i odległości.
> A ich czeka dogrywka w czerwcu

DogOrywka raczej.

70. Data: 2017-05-08 13:40:58

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .05.2017 o 09:15 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> [...]

(...)

(...)

> [...]
> przeciwciał. Zabawy w piaskownicy mi w tym nie pomogły.
> Pewnie też dlatego jestem uosobieniem łagodności. ;-P

W niektórych społecznościach nawet 95% populacji ma przeciwciała
(Brazylia). W Polsce ponad 50% (ale to tylko szacunki, bada się prawie
wyłącznie ciężarne).

Owa skłonność do ryzykownych zachowań może się różnie objawiać.
U mężczyzn ryzykowne, barwne życie, nie zawsze kończy się klęską. Kobiety
lubią ciekawych mężczyzn, słodkich drani. "Kto nie ryzykuje, szampana nie
pije" :)

U kobiet, za ryzykowne zachowania uważa się otwartość, szukanie
towarzystwa itp.
Takie właśnie cechy kobiet zarażonych ujawnił jakiś Czech po zbadaniu
swoich studentów. Ale on ujawnił, że sam też jest zarażony. Poza tym
uważam, że pewnie ma syndrom wojaka Szwejka :)
Takie zachowania u kobiet też nie zawsze muszą się przekładać na kłopoty,
może być wręcz przeciwnie!

> To najważniejsze!

Ludzie, którzy nie boją się ryzyka, często mają olbrzymie zasługi.
Odkrycia, rewolucje, wynalazki, osiągnięcia sportowe itp.
A ponieważ szacuje się, że ok. 50% ludzkości jest dotknięta tą
przypadłością, po prostu trzeba z tym żyć :)

--
Trefniś

Zaklęte rewiry.
noze kuchenne